|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
|
Hehe... nja jag vet inte om det är lösningen jag är ute efter =) hehe |
|
|
här hittar du instruktioner: Länk ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Ahh kanon!! Tack så mycket! |
|
|
Har tänkt o bygga in fjärrkontroll till stereon i ratt-trianglarna så jag måste ha loss dom och se om det går att få plats med lite kretskort och sån skit bakom... nån som har provat nåt liknande och vet om det får plats? /Magnus |
|
|
det låter som kanon ide! den kan mycket väl gå. jag har själv blaupunkts lilla fjär som sitter på ett band runt ratten. den har en form och storlek som skulle passa in just där på ratten. hur tänkte du göra med ir ögat ? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Fjärren till min bil e såpass bra så det spelar inte nån roll vart den pekar så den får nog bara peta ut lite i nån skarv eller nåt sånt... |
|
|
Till min Stereo menar jag =) |
|
|
är det IR eller radiofrekfens som din fjär styrs med? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Det e IR men den funkar grymt även fast man riktar den åt helt fel håll.... vissa fjärrar e ju grymma på sånt. ska prova lite granna o se hur det verkar.... |
|
|
Magnus: hur går det? // Pantzare |
|
|
De flesta något sånär bra stereos klarar av BMW orginal rattstyrning. Kanske lättare att koppla in orginalgrejer med sladdar?!? Fast jag är osäker på om Z'an funnits med BMW knapparna i ratten.. BMW Solna kunde fixa en ratt till 2,8an sa de med knapparna för 5.000:- /Caspar Länk |
|
|
Det går segt... har inte orkat bry mig nu på ett tag... ska se om jag orkar nån dag... skriver här så snart jag fått tummen ur. /Magnus |
|
|
Har ju inte ens orkat greja med Camaron och den ska in på besiktning om en vecka... men har hål i ett bromsrör som jag måste fixa *fan va slö jag e* |
|
|
I November måste man anses som alert om man inte lägger sig ner för att dö... /Caspar Länk |
|
|
Hoppas de blir nå projekt av de då det verkar vettigt! Skulle va kul o se hur de blir! Om det nu finns plats o hur man nu måste dra allt.. // Pantzare |
|
|
magnus: du är inte ensam om sånt. jag har fortfarande inte bytt ut mina "trianglar" som jag startade tråden om. Dem ligger klara i bagageluckan sedan i somras... ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Z3C så du har tom köpt nya!!! =) Jag får nästan ta mig i kragen och fixa det där nu... har så mycket annat som är högre prioriterat bara... Camaron ska jag fixa bromsar och byta backspeglar... Z'an ska jag fixa ordning i bagaget bland stereoprylarna, ljuddämpa runt bakre hjulhusen (nu när man fått bort vindbruset med innertak får man ju fortsätta göra den tyst), o sen lite allmänt gnissel o knak som måste bort... (vanliga missljud som finns i panelerna ibland) Så jag har en del som är högre prioriterat tyvärr.... usch va mycket... sånt som mer eller mindre MÅSTE göras e ju inte lika kul. =( |
|
|
Fast det finns ett bättre användningsområde för trianglarna än att bara måla dem eller ha stereoknappar. NOS!!! :-) /Caspar Länk |
|
|
Inte bara köpt: jag har köpt standard svarta och kromat dem. sedan har jag ångrat mig och lackat om kromfinishen i bilens färg i stället...på så sätt stämmer det bättre ihop med min inredning som delvis är ju lackad i ytterfärgen. men jag har inte tagit mig i kragen att skruva bort raten och sätta ditt dem... ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
tjena lyfter denna länken igen kan du "z3c 4 ever" läga ut länken till hur man demonterar ratten igen den funkar inte längre eller om nån annan vet hur det görs? ska lacka mina i samma färg som bilen Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.