|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
modano |
de svarta trianglarna kostar 153 kr/st. de färgade har jag inget pris på just nu. färger som finns: Estorilblau Dunkelgrau Kyalamiorange Evergreen Imolaröd Kiwi LagunaSeca +alla dessa individualfärger... |
|
dunkelgrau låter onekligen intressant... är det nästan silver alltså? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
modano |
tyvärr inte.. dunkelgrau är samma färg som de Z3m med grå läderklädsel har.. ganska ljus creme-grå |
|
matchar den arktiksilber ? letade efter en färgkarta på bmw.se men hittade inget. finns det inte någonstans på internet att se alla fäger? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Alltså är det sån här ni snackar om Länk Finns iaf hos svenska StyleTech, men de såg dyrt ut.. Länk //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
det är sjuka priser han har... han måste ha pålägg på 300-400%... ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Se följande länk för direktbeställning från USA: Länk Där ligger dessa skinnklädda "flikar" på $70 x 7,2 = ca 500 kr + frakt |
|
|
Se även följande länk till en "kromifieringsfirma" i Tyskland som har en massa prylar till Z3: Länk |
|
| som en avslutning på tråden tänkte jag meddela att jag har nu hos BMW i Solna gjort en beställning på alu-inläggen till M ratt. tydligen en nyhet. 300:- styck, men måste tas hem från Tyskland | |
| ah, vilken besvikelse! nu kom dem "alu-inlägen" till BMW i Solna....men det är plast! grå plast som ser ännu plastigare ut än original. hur kan dem kalla det för alu???? | |
|
Z3c 4 ever, Det finns kanske lite hjälp? Titta på min länk så kan du se hur det blev på min ratt, tyvärr ingen sportratt... Länk Undrar du något kan du maila mig. Hans Ratt med alu-look |
|
| är det SRS ringen som är i kromfolje? är inte dem i metal från början? | |
|
Hittade en i galleriet här på Autopower som har ordnat just såna kromade inlägg som du vill ha Z3c 4 ever! Länk /Masten Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Black Z3, På min bil var SRS-biten svart plast. |
|
|
Z3c 4 ever: Kolla mitt inlägg här ovan! /Masten Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Mattias, jo jag såg. : därför är mina inlägg nu på kromning ;-) hoppas dem är klara och monterade till 1May så du får se dem live! |
|
|
nu är inläggen tillbaka från kromningen! det är bara att installera dem... bara?...hmmm....lite skraj att meka med krockkudden.... |
|
|
Blev det bra?? Antar att Du stolt visar dem den 21'a!! /Caspar |
|
|
Hur gör man för att få bort inläggen?! Ni skriver att man måste greja med krockkudden... kan nån skriva en utförlig beskrivning på hur man får loss dom? Vad börjar man ta loss och på vilket sätt? Skruva slita? /Magnus |
|
|
Magnus: Sliter Du ordentligt så löser det väl sig av sig själv... Kudden trycker säkert ut trekanterna också.. :-) /Caspar Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.