|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hejsan gott folk! Är hemma från jobbet idag p.g.a. sjukdom så jag redigerade ihop en liten filmsnutt på Davids Alpina C1 2.5 :) Fick godkänt av honom att visa för er alla så jag har lagt upp den på min FTP. Hoppas det smakar ;) ftp://www.hannus.net/bmwpower/BMWPower/Filmer/AlpinaC1/ anv: bmwpower lösen: supersprint Högerklicka på filen och välj "kopiera till mapp..." Ha det bra! =) Mvh Tobbe | |
|
Snygg liten filmsnutt.. Vill gärna se mera sånnt och helst när den får sträcka lite på sig på nånn slingrig liten väg eller nått sånnt... Gött att köra BMW BMWCS #05472 Länk |
|
|
Tobbe: Simulant! ;) Hur går det med sökande efter bil? //Stephan |
|
|
Baggen: Håller på med en sådann film just nu =) Kan ta ett tag till innan den e klar ;) Stephan: Det går inte så bra... Dött på marknaden. Har blivit konstig och har kollat efter diverse Porsche 964 också. Hjälp mig så jag slutar med det! =) Det e ju en Alpina ja ska ha :) Har du gjort något mer med din pärla? Som sagt tidigare så vore det skoj att gå igenom alla papper som du har på den så jag vet hur allt ska se ut *ler* Vi kan väl kanske göra det ngn kväll när båda har tid? Mvh Tobbe |
|
|
för alla utan modem..............hmmmm mvh matte |
|
Aldric |
Hörru, Sir Zoom-A-Lot, va ere här för skit, var e brudarna? j/k of course .. :D "Det finns inget dåligt väglag, bara dåliga bilar" |
|
Tobbe: Har märkt samma sak, verkar vara samma 4 bilar till salu hela tiden för f.n. Har inte gjort något ännu, men den ska till Per Larsson tids nog för totalgenomgång + omlack frontspoiler och omstripning + lack trösklar pga av 13 års blästring ;) M V H Stephan |
|
|
Tobbe: Vikken njutning!=) Perfekt när abstinensen blir för stor.. men vikken är den andra filmen du håller på me? Mvh David |
|
|
David: Den andra filmen e den när du rastar bilen i Svinninge =) Stephan: Låter ju kanon =) Du verkar iallafall inte haft något större strul med skönheten! Önskar att ja kan hitta en lika fin *ler* Mvh Tobbe |
|
|
F*n va cool !! va behöver man för att sätta ihop sånna där filmer ? Ser ju hur snyggt som helst ut ju. Jag har rätt mycke film från Barca förra året med F1 mm som jag skulle vilja göra nått me men inte har en aning om hur :-( Du har inte funderat på att ta en Alpina från Tyskland ? // CB. Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
|
Tobias: Har du sett den Avusblåa-93:an på denna sida Länk blir bra sugen att byta ut 540:in mot den för min egen del till och med och det är inte ofta det händer. ps för jag antar det är en Biturbo som hägrar? Mvh Stephan |
|
|
Nej, du ska ju ha Porsche! Banga inte nu... Jag kan gärna själv tänka mig en Alpina B6 3,5 84-87 någon dag. Lita på konkurrens eller medhjälp vad gäller filmandet i sommar. |
|
|
Adrenalin: Jag kör ett program som heter Pinnacle Studio 8... Ett mkt användarvänligt program som man kan göra rätt så mkt med :) Skicka över F1 filmen så kan ja redigera den *ler* Och jodå, ska nog ta hem en från landet i söder! Stephan735i: Jo den e ju kanonläcker :) Men det e nog en Bi-Turbo som känns rätt ja! =) powerkjell: Hehe... Jo en Porsche e ju inte fel... Men ja vette fan, har beslutsångest ;) Vi får se!!! Hehe, vore kul med mkt filmning i sommar *ler* Ha det bra alla! Mvh Tobbe |
|
|
Har inte ens tryckt in tejperna i datorn ännu :-( ja e inte så värst it. Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
| Adrenalin: Hehe... Skicka dem till mig då så ordnar jag allt :))) | |
|
kommer inte åt filmen ): "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
|
helschysst filmsnutt... synd att det inte var lite klipp på bilen "in action". Du är duktig att redigera Tobbe! // Erik ---- Hellre 4wd än Fwd! :-) |
|
|
Bra jobbat! :D Vad heter låten som spelas? /Masten "En BMW går aldrig sönder - den kan bara tillfälligt upphöra att fungera" |
|
|
Fortsätt så Tobbe :) Finns det några bättre filmer än BMW filmer? ;) |
|
|
Heinz_Keller: Tackar :) Ny film e på G!!! ThaMaztr: Låten är från Gregorian's senaste skiva (nr 4) och heter "The Gift"... henke__: Nä, BMW filmen e det trevligaste! *ler* Mvh Tobbe |
|
|
Filmen funkar ju inte! 1. den går inte att ladda ner 2. den kår inte att kolla på !!!!! Men jag kommer in på sidan! /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.