AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.581

Hur snygg?

Sida 1 av 2
Visa användare
65
Jonas75
BMW 325i 24v 93
"Avställd"
Hur snygg är den här BMW 645an ????

Länk

Länk

Mvh Jonas

Har haft minst 200 bilar på 10år och BMW är klart OUT STANDING!!
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Någonstans mellan "Hur snygg som helst" och "Helt oändligt snygg" om du frågar mig.
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Ungefär lika snygg som övriga 6-serien. Dvs om man gillar färg och fälgval på detta ex.
På en skala 1-10 så är det en 11
den skulle vara snyggare i vitt med 22tums chrome wheels.

Visa användare
65
Jonas75
BMW 325i 24v 93
"Avställd"
För en gångs skull så verkar alla vara överens.....*L*

Mvh Jonas

Har haft minst 200 bilar på 10år och BMW är klart OUT STANDING!!
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
..och ändå envisas de svenska journalisterna med att i varje test av bilen fälla kommentarer i stil med "..om utseendet råder delade meningar, men..."!!

___
BMW CS #5221
z3
1.388
z3mpower
123d coupe -09
X3 2,5i -07
Någon måste väl säga emot.
Jag tycker att bilen har en udda målgrupp och känns föga fel på alla sätt och vis. Först går man ut och trumpetar om en ny supersport bil och så är den stor som ett hus! udda kombination. OK den må vara lätt för sin storlek men någon Porsche dödare lär den aldrig bli (vilket jag fick för mig att det var tänkt). Att få en stor koloss som denna att acca snabbt rakt fram är inget märkvärdigt, det klarade jänkarna med sina muskelbilar för 30 år sedan, men precis som deras jättebyggen så får de svårt att hänga med när vägen kröker. Så vad har vi kvar, ett stort skrytbygge för den välbärgade märkestrogne bilköparen som enbart kommer att fläska runt på autobahn. För är du rik köper du något exklusivare, är du sportbilsintresserad blir det en Porsche eller Ferrari, vill du vara diskret en Aston Martin och har du en driver så blir det Rolls eller Maybach.
Vad beträffar design så börjar till och med jag vänja mig något sådär med Mr Bangles skapelser, kanske inte i detalj men till linjerna. Bangles problem är att han ska in på detaljnivå och krongla till allt så förbannat bara för att skilja sig så till den milda grad att ingen (inte ens Japanerna) skulle vilja kopiera dem.
Se på framlysena på de senaste skapelserna, sidovecket på Z4an! hur mycket snyggare blev inte AC S V8 topster utan det fula vecket!? kika på nya X3 bakifrån, det är kanter och linjer till förbannelse och mitt i allt två halvcirklar i vardera bakljus. Nä fram till X5, Z3, E46 (innan facelift) och E39 såg BMW bra ut, efter det så har väl skälva konturlinjen fortfarande fått hyfsade former (bortsett från påhängs skuffen på 600 och 700:an).
Nu är detta min mening och jag må vara ensam om den och tur är väl det för det vore ju synd om alla BMW-människor slutade köpa BMW och de konkade. Vi får väl se hur nya 1-serien kommer att arta sig.

/Richard

By Z3MPOWER
"Super nua non nosent"
Magnifik design på 6-serien!
Till skillnad från "z3mpower" tycker jag att Z4:ans linjer är helt genialiska. Ofantligt mycket snyggare än Z3. Mycket mer maskulin och gedigen.

---
/// Olof

(FKA "Oakman")
FS
483
FSRacing
BMW 2002ti -69
BMW 2002ti (turbo) -70
BMW 1600-2 -71
BMW 1602 (turbo) -75
BMW 740iAL -01
BMW M5 3.8 -94
Tror aldrig att BMW har haft ambitionen att slå en Porsche. Är ju inte samma typ av bil. 6-serien är mer autobahn lok, medan porsche är en äkta sportbil.
jo den är helt ok men har ni sett nya mustang säga vad man vill den är kannon hur rå som helst...

mvh matte

Mkt snygg! Vem vill ha en Mustang om man kan köpa en 645Ci :)

Visa användare
1.330
Heinz_Keller
VW Passat 2,0tdi Masters Premium -12
Jag tar hellre en Mustang än en 645Ci faktiskt!! Jävligt mycket hellre t.o.m... Mycket maskulin och rå bil!!! OJ OJ! *gömmer mig*

// Erik

----
Hellre 4wd än Fwd! :-)
645CI är ruggigt läcker, snyggare BMW finns inte!

/ Lazze
Visa användare
1.438
300+
M3 Coupé -94
Mycket fin=))
Om ja hade haft pengar...

M POWER- När du älskar att KÖRA!!!

Länk
H&
126
H&M
645ci -04
Den är så snygg så att jag kommer vara en av de i Sverige som kommer att äga en =)

att som z3mpower säger:

"För är du rik köper du något exklusivare, är du sportbilsintresserad blir det en Porsche eller Ferrari, vill du vara diskret en Aston Martin och har du en driver så blir det Rolls eller Maybach"

Håller inte med det ena utesluter inte det andra, jag köper BMW för att de är enligt mig är snygga och bra byggda. Denna uppfattning har jag bildat mig under den tiden jag ägde MCoupé. Det tog inte lång tid innan jag tyckte att BMW är bäst =)

Hälsningar Johan

Hellre rik och frisk än sjuk och fattig.
Avundsvärt snygga! Positivt oxå att vissa drag finns på den kommande 4-kupén. Självklart lit emer budget, men man får ju hoppas att bilderna man sett stämmer.
visst blir man sugen på att köpa men är nog själv ute efter något sportigare. Men till er som har köpt eller beställt så kan jag bara gratulera till en underbar bil!

Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
z3mpower;

lycka till med att finna en diskret AM, om den skall framföras här i Sverige iaf...Den sticker ut LITE. :-)

___
BMW CS #5221
bo
282
bobbby
320i -91
Håller med om att 645:an är mycket snygg och som någon annan sagt så är Z4:an mycket snyggare än Z3:an

Bobby
Denna då! Snyggare eller fulare? Ska man lämna bmw:n orörd? Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.