|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
| kan för er med vikt/tid nojjan säga att vår käre Grek, CostasA är en man av XL storlek. Konstigt att se att BMW åkarna endast samlar 5 kombatanter när Alfaromeo (ca 2000 registrerade bilar i sverige) samlar, vad är det, 15 pers??? | |
|
Vilkar blir de nu? Har hört rykten om riktigt tufft motstånd. Men de vore jäkligt härligt att få gå hem me störta pokalen och känna att bmw är de bästa märket. ;) Så vilka mer är på då? MVH /Johan ____ Länk Pimp Cruisers Sthlm |
|
| snart smäller det | |
|
Sista chansen för er som fortfarande inte anmält er, kom och kör sk--en ur pizzafolket! /Masten Bilarna: Länk |
|
|
Jag sticker dit NU. Ska ju jobba innan (och efter?) Men hoppas alla kommer nu. MVH /Johan ____ Länk Pimp Cruisers Sthlm |
|
|
När jag inte var först i mål på banan (snarare tvärtom) så kan jag ju i alla fall vara först med att tacka grabbarna som fixat och donat för ett trevligt evenemang. Men fn så jobbigt, hade totalt glömt bort vilket slit det är att hålla dom där små kärrorna på rätt köl. Till nästa gång ska även jag tjuvträna lite :-) // CB. Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
|
Länk Vorsprang dürch Wirkungsgrad. |
|
|
Jag kom långt ifrån först men å andra sidan kom jag inte heller sist! Grymt roligt var det iaf, tackar samtliga som kom :) /Masten Bilarna: Länk |
|
|
nu med bilder Länk |
|
|
massor me credits till Stefan på alfapower (o min käre jobb kollega) :) Synd att man inte fick snacka så mkt me andra bmw-killarna som va där. fast har väll bra mig själv o skylla. Men är jätte nöjd me min 3:e plasering. Me samma tid som 1:an ;) MVH /Johan ____ Länk Pimp Cruisers Sthlm |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.