|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Vi på AlfaPower täntke utmana BMWPower på racetown. nå, sugna? :) | |
|
You bet ! Count me in ! // CB. Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
|
Jag organiserar ap´s team ni får hitta en egen general så bestämmer vi när och hur vi kör :) |
|
|
och var? Två bilar är fler än en.. |
|
| I Västberga hoppas jag. Jag kommer gärna o dricker öl, vid sidan av banan. | |
|
Racetown :P ni får ta revanch i västberga om ni vill Racetown har nya kartar kanonbra |
|
Aldric |
*host host* AutoPower, inte BMWPower. Vi vill ju inte reta upp Hans Bayeriska Höghet ... ;) |
|
Stockholm då, fattar jag... Två bilar är fler än en.. |
|
|
Känner ju att vi får ha en tävling i GBG också. Den kan jag organisera, gärna med en AutoPower member ( Q-mile är från AlfaPower ) Väl mött. |
|
|
Jag e på i GBG. Blackrace gänget ska köra nu på lördag för dom som e sugna. www.blackrace.nu Schnelle fart, Härliche fart. |
|
|
inge mer sug än så? trodde autopower var full av åkafort människor happ |
|
|
z3mpower anordnade ju en gocartkväll på Racetown i höstas.. Enligt utsago fegade ju Alfagänget ur då.. :) ///Jesper |
|
| alfapower fick inte veta nånting :P | |
|
Jag är på! Du ska få se min ända flera gånger om Costas! ;) /Masten "En BMW går aldrig sönder - den kan bara tillfälligt upphöra att fungera" |
|
|
thamaztr: jävlar var det ett erbjudande? |
|
|
Jag är med på öldrickningen jämte banan i GBG iaf... Starta ny tråd om detta? Två bilar är fler än en.. |
|
|
Hoho Jag vill ju också va' mä' och köra ifrån alfagänget på RaceTown :P |
|
|
Enligt tråden i från i höstas så skulle det vara ett "Alfateam" på plats under ledning av "9 Lag Alfa: Daniel Prytz lagledare och meddelar deltagare senare" Själv så hade jag oflyt och jobbade då. Så här så i alla fall upplagget ut då. Saxat: DÅ ÄR DET KLART : Den 25 NOVEMBER kl 19.30 har vi bokad bana i RACETOWN . -------------------------------------------------- Följande gäller: Bokningen innebär 2 timmars race inklusive kval. Vi får ha mellan 10 och 14 lag. Varje lag får vara högst 4 pers för att man ska kunna få ut maximalt med körglädje men det rekommenderas lag om 3 pers. Varje bil (lag) kostar 1200 spänn. --------------------------------------------------- vid avbokning måste vi meddela senast 11NOV för att slippa avgift. därför är jag lite skakis att det är inga som dyker upp för det är jag som åker på den smällen. återbekräfta därför gärna till mig per email. NI som har kontakt med Afla, Porshce och Mini klubbar be dem om samma sak." Kom igen nu ! // CB. Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
|
det var iaf inte alfapower vi bangar inet på nåt :P |
|
|
Costas: Absolut, jag tänkte att vi kunde ha lite lattjo i omklädningsrummet efteråt ;) Förresten, skulle inte den här tråden passa ännu bättre i BMW-träffar och sammankomster-delen? /Masten "En BMW går aldrig sönder - den kan bara tillfälligt upphöra att fungera" |
|
|
Jag är på. Jag kan ge lite insider info att costas har vart mkt på race town på sistone ;) /Johan - kollega me stefan som ska köra för alfapower. :p /Johan ____ Länk Pimp Cruisers Sthlm |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.