|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Ja..Eftersom man blir frånåkt på rakorna, så blir det ju lite svårt att välja det bästa spåret in i kurvorna :) ///Jesper BMWCS #5494 |
|
| kom igen people kom igen | |
|
Sisådär ja, krokodil (ventilationsgruppen@bredband.net) har också anmält sig, då är vi alltså 6 BMW-representanter nu. Alfalfagroddarna/pizzaätarna ska sättas på plats ;) ///Masten "En BMW går aldrig sönder - den kan bara tillfälligt upphöra att fungera" |
|
|
CostasA: Kom att tänka på en grej. När måste man vara på plats? Är det 30 minuter innan som gäller? ///Masten "En BMW går aldrig sönder - den kan bara tillfälligt upphöra att fungera" |
|
|
jadå 30 min innan jämna stålar och glattt humör :) |
|
|
KLart man vill va med =) MNS_M3, MNS@coopersweden.se Adrenalin, christer.brandt@jetpak.se ThaMaztr, masten@kth.se jonasjonas, jonas_rosen1@hotmail.com 323 Burnout, tre23burnout@hotmail.com MrGold, mrgold@rocketmail.com |
|
| Jag har fått förhinder och kan inte vara med och köra. Tyvärr. | |
|
k1mzo: Det är den 15/2 kl. 16, om exakt två veckor m.a.o.! Anmälda: MNS_M3, MNS@coopersweden.se Adrenalin, christer.brandt@jetpak.se ThaMaztr, masten@kth.se 323 Burnout, tre23burnout@hotmail.com MrGold, mrgold@rocketmail.com krokodil, ventilationsgruppen@bredband.net ///Masten "En BMW går aldrig sönder - den kan bara tillfälligt upphöra att fungera" |
|
|
k1mzo: Ja just ja, det stämmer. Kom och kör vetja, alfalfagroddarna ska åka på däng ;) ///Masten "En BMW går aldrig sönder - den kan bara tillfälligt upphöra att fungera" |
|
| =( Nu har det dykt upp lite andra saker som känns viktigare så jag är osäker på om jag är med å kör eller ej men när måste man bestämma sig? | |
|
MNS_M3: Undra vad det kan vara:)))) Lycka till |
|
|
Typ man måste bestämma sig idag, vi måste veta och ni måste vara minst 5-6 pers! Klart ni vill vara med och köra Annars så får vi förnedra några andra i kepsar ju Audiklubben kanske? kom igen då.. här sitter jag å förnedrar och ingen vill köra för bmwflaggan hallåå |
|
|
CostasA: Vi är ju iaf 5 från Autopower nu, det var väl minimikravet? Anmälda: Adrenalin, christer.brandt@jetpak.se ThaMaztr, masten@kth.se 323 Burnout, tre23burnout@hotmail.com MrGold, mrgold@rocketmail.com krokodil, ventilationsgruppen@bredband.net ///Masten "En BMW går aldrig sönder - den kan bara tillfälligt upphöra att fungera" |
|
|
Jag sticker till racetown idag (3/2-04) och tjuv tränar lite. Så kom gärna dit o utmana mig. ;) Runt 18:00 blir det nog. MVH /Johan ____ Länk Pimp Cruisers Sthlm |
|
|
*Starre* Det är inte det du tror..;) Bilen klarade sig bra medans jag blev 1500 fattigare. Tjejen kommer förmodligen hem den helgen så det känns lite viktigare |
|
| coopersweden.se har nog 2-3 killar som vill va med å leka =) | |
|
nice be de signa upp sig till thamztr |
|
|
Ett par dagar kvar nu bara, det finns plats för fler! Kom igen nu och gör en insats för Autopowers stolthet! ;) ///Masten "En BMW går aldrig sönder - den kan bara tillfälligt upphöra att fungera" |
|
|
varför kan ni inet grabbar? är det kepsträff på den lokala korvmojen? klart ni ska köra :) |
|
|
Hoppas jag kan då. Ska ev. jobba. Men satte mitt personbästa på race town i måndags. ;) Återkommer... MVH /Johan ____ Länk Pimp Cruisers Sthlm |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.