|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
323 Burnout: inte fan går det bättre för det |
|
|
Otroligt va svalt det var här då ! ser ut som fem just nu ! Kom igen nu blir vi 15-20 st så e de ju optimalt, två timmars tokskoj för 600 spänn !! Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
|
Lite tråkiga cartar på racetown.. Svårt att få ett jämt race när man själv väger närmare 100kg och motståndaren väger 70kg.. Märks ganska stor skillnad kan jag intyga. ///Jesper |
|
|
lite mer info 450:-/skalle 2004-02-15 kl 16 Så. är ni på eller inte? |
|
| reglerna ligger på www.alfapower.nu på framsidan | |
| JDredd: Det har absolut ingenting med vikten att göra, bara skill! | |
|
Vikten har inte nån speciell betdelse. Iaf på race town. Kartarna är ungefär 1½ månad gamla där! Väger man mer kan man faktiskt ladda mer i kruvorna. O på race town är de mest kruvor förutom 2 rakor. ville bara pointera de. Costas: Du körde väll på rätt bra tid väll? MVH /Johan ____ Länk Pimp Cruisers Sthlm |
|
|
ptja ja rätt ok tid men när man såg beatwise å stealthis så blev man deprimerad |
|
|
tycker intresset verkar svalt! hur många är anmälda från bmw sidan? MVH /Johan ____ Länk Pimp Cruisers Sthlm |
|
|
ptja inte vetja som du säger 323 börnis så är intresset svalt ja folket kanske gillar att hänga med keps vid mojen istället för att köra sig blodiga på en gocarthall :) |
|
|
Eller så har ryktet om vad du ägnar dig åt på banan spridit sig varav folk blivit skrämda ;) /Masten "En BMW går aldrig sönder - den kan bara tillfälligt upphöra att fungera" |
|
|
nå grabbar behöver 5 namn hur blir det |
|
|
hade gärna varit med med 15;e february är jag bortrest... ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Precis vaknat upp ur vinterdvalan, så klart jag kommer ditt den 15:e Hoppas det blir lite folk som var med i höstas där, så man får ge igen för alla omkörningar... Z3c 4 ever!: synd att datumet inte fungerade, får ta en repris närmare sommaren kanske? |
|
|
Jag kommer ! e de ok att anmäla sej den här vägen ? // CB. Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
|
ptja är ni uppe i 5 pers? minst 5 ifrån auto ialll priserna ska hålla... men vi kan säkert ta in fler alfistis.. men då blire ojämt aja :) |
|
| Om dom nu inte törs köra mot oss alfahanar kan jag ställa upp att köra med Autopower.. jag har ju nästan haft en bmw | |
|
Jag har gått igenom tråden nu och samlat ihop användarnamn och mailadresser till de som vill vara med (inkl. mig själv): Adrenalin, christer.brandt@jetpak.se ThaMaztr, masten@kth.se jonasjonas, jonas_rosen1@hotmail.com 323 Burnout, tre23burnout@hotmail.com MrGold, mrgold@rocketmail.com Nog måste väl fler än så vilja vara på? /Masten "En BMW går aldrig sönder - den kan bara tillfälligt upphöra att fungera" |
|
|
Vikten har enormt stor betydelse! Särskilt på racetown. Det är i princip helt omöjligt att köra om i kurvorna om den framför är med på noterna. Och på rakorna flyger 12åringarna förbi en. nu har jag inte kört dom nya kartarna, men med dom gammla så var det helt hopplöst. ///Jesper BMWCS #5494 |
|
|
J.Dredd: hur är det med spårval och bromspunkter :) klart du ska köra den 15e |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.