|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Kristian:Sätt ut en annons, du får garanterat svar. Sakll se om jag har kvar lite uppgifter om var du kan hitta lämpliga objekt. Själv tänkte jag eventuellt göra en 2000 cs till banbil, men vi får se, 6 cyl är trots allt roligare än 4. /Johan |
|
|
Har satt ut annons(er)... Nu väntar jag bara på att fiskarna ska nappa. Kolla gärna om du hittar några objekt i gömmorna. För egen del tycker jag att det är roligare med 4cyl än 6 på bana! /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------- Länk |
|
|
nää 6 är roligare ;-) Men den silvriga är ju ett perfekt utgångsobjekt ;-) Och det kommer ändå att balla ur....så du kommer bara att annvända chassit ändå. /Pelle |
|
|
Länk |
|
|
En mycket ovanlig bil som har tillverkats i färre exemplar än CSL, dock inte lika värdefull och rolig som CSL:en. /Johan |
|
|
Uffe// Ett perfekt köp om man vill renovera till originalskick. Men ska man bygga banbil tycker jag att det är väldigt synd att utgå från det exemplaret... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------- Länk |
|
|
Kristian Saxat från lila tidningen: bmw 2000 CS, 8.000 mil, delvis nerplockad, varmgarage sen -76. P: 25.000:- el hbj. T: 070-5295510 Skåne Län Kan det vara något, eller? |
|
|
Hej Shogo ! Det har dykt upp en ny site som borde vara av intresse för dig, då den enbart fokuserar på E3, där kan du hitta... Länk |
|
|
Kristian Du får väl komma över någon dag och titta på mitt lik, så att du vet var du ska kolla efter rost :) Men jag behöver någon dag för att röja, så att den syns.... Bor själv vid Omberg, inte så långt. |
|
|
Pompe// För fin ;-) Lover// Hör av dig när du röjt. Studiebesök är alltid kul. /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------- Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.