|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Karl Lagerfeld hade en E38 som var pompös och vulgär på ett ganska skönt sätt. Ljust läder med knappar invändigt. Gott om trä och champagnebord. Utsidan var lackad i en rödaktig kulör som tonades över till silvermetallic. Lagerfeld var för övrigt den första som beställde en av BMW Individual helt specialbyggd bil. Bilder finns här: Länk |
|
|
Bjoerck, De minst två bilarna Lagerfeld ägde som du talar om användes för att slussa förmögna hotellgäster från hans hotell till flygplatsen, de var identiska men den ena hade champagnegult skinn och den andra ljusbeige. Bilarna, två 750iAL, var även utrustade med fax, kylskåp bak och specialgjorda kristallglas etc. Jag gillade faktiskt dem i all sin überlyx, undrar var de finns nu? :-) MVH, E38B12 |
|
|
Oj, stod visst i artikeln! Framkommer också att han verkar köpt en E32 till sig själv några år innan han designade E38orna till hotellet, ett Four Seasons och inte hans egna! Vad som däremot inte framkommer är att det var två bilar och inte. Ibland är man för snabb! :-) |
|
| E38B12. Jag själv är inte så insatt i alpina.M står mig varmare om hjärtat,men inredningen heter pablo design elr nåt liknande.bilder kommer inom kort i galleriet+att den kommer att finns på dom flesta bmw träffar i vår för beskådning. | |
|
Skinkan, Spännande, har aldrig hört talas om någon liknande interiör i en "vanlig" M3 cabbe! MVH, E38B12 |
|
|
Som svar på "E38B12" Tycker hela inlägget är onödigt, säger väl sig själv att vissa gillar blått o andra rött.. verkar vara en mupp enligt mig !! Annars är jag positiv till Induvidual, fräckt för de som inte vill vara som alla andra... Förresten, är det jag som har den "hemska induvidual m3 cabben med lila o gult skinn" Har dock fått blandade reaktioner på den.. vissa älskar den, andra tycker den är asful, helt naturligt mao. Snygg tycker alldeles den nya ägaren att bilen är. Han kommer för at hämta sin bil i veckan!! Tack för mig!! |
|
|
Mathias: Är inte ett forum till för att vädra sina åsikter och frågor? Sen får man nog acceptera att inte alla gillar en sådan extrem färgsättning som din bil har. Precis som du säger så tycker man nog antingen att den är urk eller toppen, den som beställde den tyckte nog att den var toppen. Gissningsvis så är det nog fler som inte gillar färgsättningen än de som gillar den, men varför bry sig om vad andra tycker? Du har ju uppenbarligen hittat en till som gillade kompositionen så myckat att han/hon köpte den. /Christofer |
|
|
Mathias, Som jag tidigare påpekat är hela konceptet med Individual fascinerande just pga. alla sanslösa bilar som rullat ut därifrån genom åren, och vad jag som sagt anser om din M3a är ju min personliga åsikt, och tack och lov är vi ju alla olika, och det är ju just därför Individual finns. MVH, E38B12 |
|
|
Alldeles rätt!! Forum är till för att ventilera åsikter, men utbyte av erfarenheter är nog lite mer korrekt än skitsnack om andras bilar. men men, thats me.... Ha det gott!! // Mathias |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.