|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
2 fast4U: hur kontrollerar du gastillförseln? stryr du den med laptop på på fast and furious? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
2 fast4U: Vad kostar ett sånt lustgassytem? Vilket var det? Har Hamann trimmet något med gasen att göra, typ chippad för gas eller så??? /Richard |
|
|
Maria: Vad gjorde du med framspoilern???? /Richard |
|
| z3mpower, du har mail . | |
|
Richard: definitivt någonting för dig! jag mailar dig. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
BoZton Grodan, har du gått i ide ?? ville bara fråga om du funderat mera på den planerade Z-träffen som du tänkt ha neråt dina trakter ? Snart är våren här, och jag längtar efter att se alla vackra Z´or vakna till liv från vinterdvalan :-) /Maria |
|
BoZton Grodan |
Hallå Maria Grodan sover inte ... "yatoll" ska ha mailat eller kommer att maila dig ang träffar .. Som det ser ut nu kommer det bli någon typ av aktivitet i växjötrakten men det finns ju även möjlighet att klämma in en träff i Skåne .. ler** . -Det vi gtämst satsar på nu är att få ihop början till ett "gäng"..och sedan därefter se om en klubb kan va aktuell. Trevligt att du slagit till & skaffat dig ny leksak* // BoZton Grodan// David |
|
Halloj David Bra att Grodan inte sover :-) Det kommer säkert inte bli så svårt att få ihop ett gäng och på så sätt få igång drömmen om en framtida klubb för våra fina Z-or . Klämma in en liten Z-träff neråt Skånetrakten måste vi oxå sikta på. Japp, jag har slagit till på Chris Bangles vågade skapelse ... den omtalade och debatterade Z4:an. /Maria |
|
|
Tja! En till som rullar Z3 M Coupé i Malmö.. Låter intressant med en träff! (supertilt@hotmail.com) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.