AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
3.335

Skånska Z efterlyses, samt frågor om klubben

Sida 2 av 3
st
2
stentofta
740iA -97
Z3 2.8 -00, SuperSprint, BBS
ThaMaztr:

Jomenvisst, det är min pärla!
Var bor du? Själv har jag hamnat i Skåne sedan ett o ett halvt år tillbaka. Det är många små fina vägar härnere.

//Peter (på stentofta, gården heter så)

Peter: Jag bor i Stockholm, men är varbergare minst en månad varje år. Kalasfina vägar där nere också :)

/Masten

"En BMW går aldrig sönder - den kan bara tillfälligt upphöra att fungera"
Visa användare
41
Kenneta
Z3 Roadster -97
540i -98
Jag hänger på (så fort jag fått nya hjul på Z3:an...) , träff i Malmö trakten vore trevligt.
Ni
10
NiclaZ3
Z3 2,8 Roadster -98
Supersprint
Rieger läpp
BMW 120d -07
Ja, träff i Malmö trakten hade varit trevligt!! Ja då lär vi ses sen när vädret blir bättre Kenneta, bor själv i Malmö!
2Fast4U
HALLOOOOOOOO
Nu har jag vaknat ur min vintersömn
Hur e läget
Marie ,,Blir nån kebab hemma hos dig iår??
Fredrik vet vad jag pratar om ,,heheh
Annars
Ska vi köra igång nu
Har äntligen sålt EVO6an
Hejsan Kevin, kul att se att du har vaknat till liv igen :-)
Hihi kebab ja ... den tar vi vid nästa Z-träff :-)
Kevin: Hade inte du din M Roadster till salu? Såg en annons här på börsen med en som såg ut som din nämligen. Hur har det gått med filmen från Z-träffen i Göteborg i somras förresten? Eller var det defiant som skulle ordna med den?

Z3 Maria: Läste precis "Äger följande BMW" under ditt nick och fick nästan en chock: Ska du byta bort din gröning? :o

/Masten

TheMatztr, ja det stämmer . Detta med bilbyte har gått så fort att jag inte riktigt fattar det själv ännu ... Jag ska lämna honom i inbyte på BMW i Stockholm mot en Z4 3,0´a som är Merlotrödmetallic med beige skinnklädsel . Jag kan lova att han är läcker !

/Maria
Z3 Maria: Det var tråkigt att höra :'( Den bil du ska köpa, är det möjligtvis TZM162? Den stämmer iaf in på din beskrivning. Jag jobbar ju på beg-avdelningen på BMW i Solna, det är därför jag känner igen den.

/Masten

ThaMaztr, jasså du jobbar där, vad kul. :-) Då får du inom en snar framtid se min fina Z3 á stå där i hallen ...

/Maria
Bl
342
Black Z3
Z8 -00
116i-04
Kevin, nyfiken som faaaan på din bil, lustgas och 430 ponnys. RESPEKT!!! det låter som en riktig moonraker! vore kul med liten presentation om bilen för oss som inte känner dig från förr :-)
z3
1.388
z3mpower
123d coupe -09
X3 2,5i -07
Kevin:
Har du mer fakta om dina bilar, de låter ju rå grymma! Gärna bilder! Tror i och för sig jag sett lite bilder på Z:an efter Jönköpingtäffen i sommras, men det skadar aldrig med fler.
Vad är gjort hos Hamann??? vad är gjort i syfte att inte slita för hårt med tanke på lustgas???
Vilken världsdel av Sverige befinner du dig i, med tanke på om man kunde träffas, kika lite i ditt garage :-)

/Richard
z3
1.388
z3mpower
123d coupe -09
X3 2,5i -07
Maria:
Men du som lagt ner så mycket jobb på din bil! Har du fått dit framspoiler, sidorna osv. från Mani?
Har du fått dit prylarna får du allt publicera lite bilder innan försäljningen.
Får man fråga hur mycket BMW betalar för din bil eller är det hemligt???

/Richard
hmmm... man ska kanske lägga ut en tråd om att det finns en tip-top Rodaster till salu snart? det är ju alltid många som undrar och sommeren är snart här...och de vore roligt att en sån bil som Marias blev kvar med någon här på forumet :-)

____
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!

2Fast4U
hej
jag bor i GBG
det som e gjord på hamann e uppgradering o chip,samt system bygget som e 4"från motor o bak med racekattar
o ja den e nu till salu , får ju inte plats med alla bilar i garaget nu
har ju 2st R1or samt en harley Vrod 03 borstad aluminium
samt en nissan 300zx TT ,323 coupe 96a, Foed Explorer 4,0l high class 98a o M-roadstern o så min lilla Viper som e klar snart efter trimmning o 1200HK gäller bara o fäste sen,,hihi
så maria ska du byta nu ser jag, lycka till,
Filmen e det defiant som har hand om , han har ju mycke o göra nu ,men jag ska ringa han o pucha honom lite
för er som vill ha info om M-roadstern , ni får gärna ringa o fråga om det e nåt
2Fast4U: hur mycket extra får du av lustgasen? hur driftsäkert är det?

____

Försäljaren var inte intresserad av den nya spoilern så originalfronten monterades tillbaka igen förra veckan . Här kan ni se bilder på hur bilen såg ut förut : Länk

Hur mycket jag fick för min Z är hemligt .

Jag har inte sett min Z4:a ännu, bara på bilder. Det jag kunde se av bilderna så är den klockren vad gäller färgkombinationen, tycker jag iaf. :-)

/Maria
Maria, dina trösklar då? Hade du dem som du mailade bilder på i höstas? blev dem sålda med bilen eller monterade du tillbaka originalet? om du har dem kvar så är jag intresserad!!!

____

2Fast4U
gasen ger mig 70hk , o den e driftsäker , toppar 280km/h
men det gäller o parrera med ratten för att hålla den på vägen
Z3c 4 ever du har mail ...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.