|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Vad skulle ni välja för utrustning till en Z4? Vad är viktigt? Vad är överflöd? | |
|
Jag skulle köpa en 3.0, och det enda tillvalet jag skulle välja vore hardtop. Detta för att bilen i sig är mer än duglig i vinterföre och därmed skall användas året runt, och anledningen till att jag inte skulle välja till ngt annat är att jag inte tycker en sportbil skall vara nerlusad med massa tung utrustning. Den har allt man behöver i standardutförande (och lite till......) Hoppas Z4M kommer snart!! |
|
|
Aktiv styrning vore sjyst, men jag vet inte om det finns till Z4:an!? //Svebba BMW Z Power |
|
|
Är inte cabbe-tokig själv, men hade man fått en krona eller två tillbaka på skatten så visst =) Har varit bortskämd med Navi sedan ett par år tillbaka (i nuvarande bil fast monterad, annars iPAQ med Navman), skojja man blir helt idiotförklarad av detta påfund. Ett måste, speciellt om man är prylbög. 3,0:a Gråmet. Tycker den karossen gör sig kalasbra i den färgen. Navi 18'' (för det är väl inte standard?) |
|
|
Den bil jag provkörde hade i stort sett det mesta. Prioriteringsordning är fallande. 3.0 maskinen Sportchassie M sportstolar 18" Stjärneker split fälgar Multiratt Cdväxlare HiFi system Navi professional Bixenon Larm PDC Regnsensor Skinnklädsel. Grå met bil med svart skinn är snyggt. Hoppas detta är till nån hjälp Mvh Asken |
|
| Blivit ruggigt sugen, men dom blir för jäkla dyra. 3.0 är det givna alternativet, tycker jag. Iofs bra att dom är så pass utrustade som dom är. | |
chrille70 |
Allt utöver BiXenon, larm och golvmattor i velur tycker jag är överflöd. På en sportbil behöver man inte så mycket lull-lull är min mening. MVH |
chrille70 |
Med ovanstående utrustning blir totalpriset 421kkr. Ganska acceptabelt om man jämför med konkurrenterna. MVH |
| 421 K?? det lät billigt, då fick jag betala mer ( 460 ) och då hade jag 8% rabatt totalpris annars var strax över 500 000 :- inkl moms | |
|
Länk Titta jag hittade min kärra eller åtminstånde den som tillverkades precis efter min / Jag har TYG 755 :-) |
|
|
Sportstolar anser jag vara ett måste, blev besviken på Z4:ans originalstolar. Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Mina val: 6 speed manual M-sport seats Park distance control Bi-xenon headlights Rain sensor Cruise control Alarm Hard top "Allt går lättare bara man vill. Det svåra är att vilja." |
|
|
Har en 3.0 som jag skall hämta ut i slutet av mars. Men det star redan hos handlare och jag har tagit tva turer i den (treviligt, trevligt...) Jag ville ha full utrustning, utan onödiga grejor: M-fjädring M-stolar (de är VIKTIGA! Vilken skilnad pa sidostöd!!) Hifi PROF. Navi PROF. Förvaringspak. med dryckeshallare (kunde skippats, men fint att ha) Multiratt. Bluetooth förbered. Sterling Gray-lackering Ett par FETA Breyton 19" =) Ahhh.... (far vinterdäck till original 17"-arna) Behövde inte larm i Schweiz, det viktiga är startspärr (som ingar). Nan som tror att man längtar eller? /A |
|
|
Jajaa.... Sen hade jag ju Xenon och cruise control ocksa.. glömde det... /A |
|
| saverman > Har du bestämt dig nu för en Z4 3,0 till sommaren? Vilken utrustning valde du? | |
|
Andretti, dömer av din email adress at du är baserad i Schweiz. Hur är prisnivån på Z4 där? är det samma utrustnings nivå som i Sverige? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
| Aye: Nej, det har inte blivit av än. Står och väger på vad jag ska gå loss på. 330i eller Z4 3.0...suck... bli nog inte än på ett tag... =( | |
| saverman > Vad kör du idag? | |
|
Z3c 4 ever: jag tror att utrustningsnivån är rätt lik den i Sverige. Har inte hundra koll dock, eftersom det aldrig var aktuellt att köpa där. Har kört en Saab 93 Aero -02 fram till nu, som jag skall sälja/byta in. Miljön/sommrarna här nere kräver en cab! Om du verkligen vill kolla upp utrustning och pris så finns ju alltid [url]www.bmw.ch[/url] Där står det mesta! Ha det! A |
|
| Aye: Inget, noll, vad skalan nu är! =) | |
| Andretti , det finns väl ingen Multiratt till Z4an eller ? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.