|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
Har en 318i -90 betalar hos sockenbolagen 4450:-/år halvförsäkring. Är 22år bor i stan (umeå)..! Men snälla polisen,det såg bara ut som att jag sladdade.! |
|
|
Betalar 7500kr helår fria mil utanför Gbg,BMW originalförsäkring |
|
| Dutta: vad är bmw orginalförsäkring? | |
|
\\\M 325i ZENDER/// Du skrev följande: glöm inte att ni kan betala runt 1500kr/år för helförsäkring ifall ni antusiastförsäkrar den...krav är äldre än 1oår(syftar på m3 mm)å att ni har en "vinterbil"(typ en bil för 2oookr)... Vad menar du med detta??? Låter ju billigt & bra!!! Mvh Jonas Har haft minst 200 bilar på 10år och BMW är klart OUT STANDING!! |
|
|
Harris 85: Hittade det i gula sidorna under försäkringar.De var 2300kr billigare per år en OK bilförsäkring.//dutta |
|
|
BMW Original Försäkring: Länk Det är IF som står bakom detta. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
e30'in står farsan för.... e36:an står jag för, 13000 / år, helförsäkring hos länsförsäkringar.. 19 år gammal, haft körkort i ett år, bor inte i storstad direkt... BMW, Bayerische Motoren Werke |
|
|
9728 /år Folksam, Står på farsan, 328i -97 Står 3 bilar på hans namn.... |
|
735 |
M 325 Zender! Ledsen men du kan nog glömma att försäkra en äldre BMW som entutiast. Försäkringsbolagen är allergiska mot att entutiastförsäkra gamla Bimmers. Möjligen om du sitter på en E30 M3 eller en 635 så kan man kanske få den godkänd för denna sorts försäkring. För att få ha en sån förs måste du dessutom ha i bilen i garage och få den besiktigad och godkänd av bolaget ifråga. Sorry att släcka gnistan, hade d vart som du skrev hade ja bytt till en M5 direkt.... |
|
Betalar 7800 kr för helförsäkring på min bil (inget garage och boende i Sthlm). När jag köpte bilen så jämförde jag med ca 7 andra bolag och om jag inte ville flytta boendeförsäkringen till det nya bolaget så låg priset på Tennant Försäkringar ca 3 kkr lägre än övriga.. Så det lönar sig att kolla.. |
|
Nicke523 |
6000/helår full bonus född 71, bor i Helsingborg. Länsförsäkringar e bara bäst:-) |
|
Betalar 1850kr helåret helförsäkring entusiast på Alpinan, Betalar 3900kr helåret för halvförsäkring på 325an. Husförsäkring,garageförsäkring hos samma bolag. LF Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
Få se var det blir i dag, ska ringa och kolla upp vad som är biligast för i år. Blir mycket nöjd om jag lyckas få ner 325an till 700kr i månaden. Åter kommer enare i dag =) kommer nog får höra en massa sjuka bud som förra året LF skulle ha 2000 i månaden på halv för den __ bmw323.cbj.net |
|
|
600:- halvåret, prova-på-försäkring hos BMW... /Wille |
|
| 7.500:- halv/hel år | |
diamantsvart_bmw |
1325/kvartal i örebro hos Tennant tycker att det är ok |
|
770/månaden halvf. Folksam Garage, startspärr, märkta rutor, max 1000mil/år, ingen under 24 kör, vinterbilen i samma bolag. M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
D-diddy |
7300/Helår Helförsäkrat hos BMW Orginalförsäkring. I örebro parkerar utomhus på gatan. är 28 år. bilen är en -99 328 Cab. David |
|
BMW 320 2.2 -01 367 kr/mån Aktsam Samma bil 400 kr hos BMW eget bolag. En stackare som köpte en beg. M5 E39 bor på Kungsholmen 20-23 år får betala 106.000 om året slå det om ni kan... |
|
haimaul |
Ca 12000/år helförsäkring, max 1000 mil, hos OK/Folksam. Fyller snart 33 och bor på Södermalm i Stockholm. (LF, eller om det var TH, ville ha 23000/år när jag ringde runt i juni 2003... För en bil från 1985 som är värd kanske 60000!) Konkurrensen är alldeles för dålig på bilförsäkringsmarknaden i det här landet. Why pamper life's complexities When the leather runs smooth on the passenger seat |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.