|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Gemini__: Det verkar vara en ganska vettig lösning... Själv kommer jag troligtvis låta Claus mappa om hela paketet efter diverse andra motor jobb... Hoppas du är o förblir nöjd i övrigt med UNICHIPPET, även bilen! :) BMW följer inte utvecklingen... BMW LEDER den!! |
|
Gemini__ |
Ahh för tusan jag är nöjd med chippet. Onödig fråga om jag är nöjd med bilen, ser ju vad du åker själv =) Mycket trevliga bilar de här. Ha´re gött! //Thomas Länk |
| Har också "unichippat", jag fick bättre siffror över hela registret, som mest 19 hästar på hjulen mer, vid 6800 rpm tror jag det var. (M3 3.2) | |
|
BMWM_4ever: Ojdå..de var bra siffror..bara 1 hk från vad de ska ge då:) Jag har superchip i min..+ system och instatsfilter.. Och min går bra mycket bättre än en orginal 3.0:a. Har dock inga siffror..men de kommer...ska slänga dit kattersättningsrör och bänka den..ska bli kul att se vad de ger.. Förra ägaren sa att de var ca 325 i den...skulle själv gissa på runt 320..så visst gör de lite att chippa..de viktiga e ju att chippa med rätt chip osv... ///M3 |
|
|
Gemini__: Oh ja! Trevliga är bara förnamnet! :) Funderar lite på att köpa kombin istället... Vet inte än... BMW följer inte utvecklingen... BMW LEDER den!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.