|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| ja men grabbar jag får mina pengar på ett eller annat sätt tankte bara att inte fler skulle få besvär har gjort jättemånga affärer här på forumet och 99% är schyssta men sen finns de här små asen och dom fattar inget annat än våld mvh lappen | |
| ja men grabbar jag får mina pengar på ett eller annat sätt tankte bara att inte fler skulle få besvär har gjort jättemånga affärer här på forumet och 99% är schyssta men sen finns de här små asen och dom fattar inget annat än våld mvh lappen | |
|
jaha verkar som jag och finkel har blivit blåsta av den här herren johan ochså men då har han blåst fel folk hoppas han vaknar till liv och rättar till allt fortsättning följer |
|
|
Vad har hänt i ditt fall då mattias v? /J |
|
|
han skulle pulverlacka massa grejor fick bara hälften tebaxs han skulle ordna fram resten av grejorna händer nada skulle ge mig pengar för grejorna inte sett till nå pengar och finkel väntar fortfarande på sina wössner kolvar och ventiler till sitt turbo projekt det är typ ett års sen vi skulle haft grejorna så nu får de fan lösa sig mvh mattias |
|
|
Ibland är tydligen det enda rätta att leta fram hagelbössan.. Hoppas att allt ordnar sig för er mattias v och lappen! Berätta hur det har gått om det händer nåt nytt.. BMW4EVER! ----------- Min E39:a: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.