|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
Dragan525 |
Det e skrämmande känsla att låta morsan köra min Bmw! hon har haft kortet mer än 20år o kör bra men man blir ändå rädd. Hennes peugeot var på verkstan, så min bil var på uppfarten, Sen hör man e sånt skrik: Kan jag låna din bil Dragan jag måste köpa cigaretter? (jag var på övervåningen)..jag bara *host* j j j aa jja okeyyyy!!, man kan ju inte säga nej till sin morsa ju det hade varit taskigt!! Sen sitter man i rummet o tänker shitt hur kör hon växlar hon rätt varva inte för mycket, få inte motorstopp snälla gud trampa rätt på kopplingen låt det inte skrapa i lådan var ska hon parkera snälla akta för dessa dörröppningsbulor osv osv!..hehe jag e rädd om min bil!..Hur tänker ni om ni lånar ut er bmw? om ni gör det så att säga! :) Mvh Dragan BMW 4 LIFE AND AFTER LIFE |
Dragan525 |
kl är 03.31 jag har inget liv! hehe nä bara skoja, försöker hålla mig vaken längre så jag kan såva längre till dagen, så jag kan festa sen utan att falla ihop hehe Gott nytt 2004! Mvh Dragan BMW 4 LIFE AND AFTER LIFE |
|
Jag lånar inte ut min bil till någon annan än min far (han är delägare). Svårare än så är det inte. Om någon vill provköra bilen tillåts vissa personer göra det, men då sitter jag bredvid. Vi syns kanske på stan imorgon ;) Skål! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Nej skulle aldrig våga låna ut min till morsan... farsan provkörde min men han tryckte på bromsen och trodde det bar kopplingen ahhh farsan hade aldrig kört automat innan... snacka om tvärnit GOTT NYTT ÅR!! --- I'll catch you on the flipside! /Bogge. Länk |
|
|
Det värsta är ju när något syskon ska låna bilen! ;) /Manray/ |
|
|
Sedan jag köpte min bil för över två år sedan är det bara tre personer förutom jag som kört den. Asken, lillebror och min mekaniker. Ska man låna ut bilen så gör man det till folk man litar på 100%. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Ja lånar också MYCKET sällan ut min bil. 1 gång har de hänt med 330n, o då var de flickvännen som skulle köra hem efter en fest. Fick nästan muta henne då hon vet hur rädd jag är om bilen. BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk |
|
|
Jag lånar inte ut bilen men jag kan låta någon annan köra den om jag sitter med i bilen, d.v.s. om personen i fråga är pålitlig och en bra förare. Och om jag inte själv är körsugen såklart ;) |
|
|
Nej, jag skulle heller aldrig våga låna ut min bil till någon . Men annat var det när t.ex Micke Olsson skulle göra ett bilreportage i våras om min Z3´a och wolv´s Z3M, då fick han självklart provköra min pärla ... med mig sittandes bredvid :-) Gott Nytt År på er alla ! /Maria |
|
|
Inga problem att låna ut bilen till folk som man känner,Bara att de kommer ihåg bilen har en "slamdunk" sänksats på.Sen finns det vissa i bekantskapskretsen som aldrig får låna bilen som leker racerbana vart de än ska..//dutta |
|
-Daniel- |
har inte någa problem att låna ut bilen till polare och släktingar tycker det låter mycket konstigt det ni skriver att ni knappt lånar ut bilen till nära släktingar...tycker det verkar väldigt konstigt själv skulle jag bli irriterad om man nån gång skulle behöva låna en bil av en släkting eller kompis och så säger dom nej för dom är så rädd om bilen händer nått med bilen så får dom väl stå för det, är väl inte svårare än så? |
|
Morsan har lånat min bil några gånger, så nu vet jag att det går att köra billigt också. Det handlar bara om vilja... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
| jag har lånat ut min bilöverdagen! fast vem som helst lånar man inte ut sin m3:a till! pappa får givet köra min bil! då han äger den på papper hos f.bolaget! | |
|
Jag skulle inte låna ut bilen till morsan! Hon har haft körkort sen 60 talet men kört bil typ 10 timmar totalt sen dess! Mvh Abbe Länk |
|
|
Glömde en sak, sambon har jag inga problem att låna ut bilen till, dels vet hon hur rädd jag är om bilen och dels så kör hon bättre än mig! :-) ( Egentligen har jag ingen val heller! Hon äger nu mera halva bilen/bilarna!) Mvh Abbe Länk |
|
-BeeMWe- |
Hm min har inget körkort sååå. Jag skulle dock aldrig låna ut den till mina tjejkompisar, och de undrar varför när det krockar varannan månad :) |
|
Klart man lånar ut bilen till morsan :) Hon är åxo den enda som får låna den! |
|
D-diddy |
men snälla nån, det är ju bara en bil. När jag köpte min bmw så skulle jag på semester i 2 veckor dagen efteråt, så jag körde den till min kompis och sa. kan du ta hand om min bil medan jag är på semester, Han vart så glad att han körde 80 mil på 2 veckor. bilden är ju trots allt försäkrad. David |
|
klart att morsan får låna den om hon frågar...men det gör hon ju inte...utan ber mig köra istället...hon säger att hon kommer fram snabbare då???...det förstår jag inte:) Frazze Lev fort, dö ung och bli ett vackert lik!!!! |
|
|
Hade hon frågat så hade hon fått låna den, men hon kör sällan bil. Farsan har provat den några gånger och alltid vart nöjd efteråt,är ju lite skillnad gentemot hans gammla diesel merca =) //Roffa --- Min BMW - Länk |
|
|
nu spårar det här ur känns det som , men kompisar är inte samma sak som ens familj , mycket möjligt att jag skulle säga nej till en kompis , men aldrig till nån i min släkt , jag skulle inte vilja byta bort nån av mina bilar mot nån i min släkt . Bilar går att ersätta tyvär så går det inte med människor. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.