|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Tänkte bara höra vad ni andra fick för Bmwprylar i julklapp? Själv fick jag en väghållningssats till E34:an av frugan ; ) Johan S Chassinummer:3527066 www.bimmer.nu sidan för Bmwtokar! | |
|
Inte BMW-pryl (dom fick jag köpa själv) dock en grej till bilen. En spade !!!!! Värsta förolämpningen !!! Jag värgrar åka om kring med spade därbak, den får stå hemma och användas när den där jkla plogbilen har varit här och laggt vallar runt min bil :-( // CB. Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
|
Seriös fru ser jag ;) Jag fick en nyckelring :) Mvh Janne. |
|
| å jag fick magsjuka.. | |
-Daniel- |
fick vita bakblinkers till bilen av brorsan åsså lite sterioprylar : ) |
Aldric |
Jag fick ett cd-fodral format som en apa att ha i bilen .. ;) Team BMW M3 CSN Brahegatan, Borås Länk |
|
Jag fick en verkstadshandbok och en is-skrapa .. |
|
| Själv fick man en Z8. | |
| En prydnad förstås :D | |
|
Jag fick inga julklappar som relaterade till bilen. dock så fick jag en del annat som gör att mina utgifter dras ned på det området, vilket i sin tur gör att pengarna räcker längre till bilen. /Anton |
|
|
bilen fick nya bakfjädrar! plus en översakning som ej har kommit än från bmw! MvH Bmw 4-ever |
|
|
Jag fick utöver väghållningssatsen även 4 riktigt fina original BMW grogg-glas av en polare,så nu är man ju tvungen att testa dom oxå... Ett hårt liv man lever... Johan S Chassinummer:3527066 www.bimmer.nu sidan för Bmwtokar! |
|
|
Grymma kromade biltema navkapslar till e28an =) Är nog de ända biltema duger till... //Cosmos |
|
|
Ett par roooosa tärningar typ "Grynet" att hänga i backspegeln, av min dotter. Vad göra...? SE |
|
|
Jag fick inga julklappar... Men 633an fick ett par snygga 18 tummare i hjulklapp.. :) Stefan... Race to the last drop! |
|
|
Adrenalin: Intressant, jag fick en snöskyffel av frugan att ha i bilen... årets julklapp eller REA? /Fredrik |
|
Njuren |
Fick en hink med vax svampar torkpapper låsspray sämskinn fälgvax schampoo microduk fönsterputs...rubbet! BMW - i nöd och lust |
|
Tja vill man ha nått i bilväg så får man väll köpa det själv...så jag gick och köpte mig en 540ia -97 strax innan jul :) BMW CS Nr:05043 Mvh Ricke |
|
| Fick ett par bakre bromsskivor till M5:an av sambon. Detta utan att hon frågade mig tillråds om någonting, hon fick hjälp av vår verkstadsägande granne. Det enda hon hade från mig var mitt "gnöl" om att jag behövde sådana! | |
| startkablar. :) | |
| Nyckelring med "5" av flickvännen...det är detaljerna som gör det ;-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.