AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
2.340

m3 spis från e36 i e30?

Sida 2 av 2
ni
656
niklas g
BMW e30
BMW 525 touring -92
NoFear: är det en komplett motor du har ? mitt block är slut !
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
FearThis: Vad gör den noll till hundra på då?... uppmätt med tidtagar ur?
Fe
381
FearThis
M3 turbo
in action..
Nofear: jorå ja blir alltid nöjd, bara det går fort;) dvs så snart det blir turbo.. fick aldrig ngt mail från dej... gett upp bygget? nja har köpt en till bil som jag bygger på nu;) den grå 89an ska säljas... ang matte så snackar ja med han dagligen, men han har bytt tillbaks till sitt gamla nummer så du vet..

Deejaywasp: har tyvärr inte mätt upp det men en original m3 med s50snurra ska enligt papprena göra 0-100 på 6.0sek, e30 e ju lite lättare så den kanske går en aning fortare??

going 2 fast.. expect nothing less..
No
216
NoFear
M5 3.8
328 coupé (Rieger)
E21 Alpina B6 2,5 24v TIC
Niclas G: ja den är komplett. 89:a..

Fearthis: skoja bara lite där med ditt bygge. jag vet att allt ska flyttas till 87:an. fått på dina koni dämpare än? jag fick tillbaka M5:an i tordags..;-) ÄNTLIGEN!! weeey.. nu blir det åka i sommar..hehe får mina fälgar i januari.. då är den rullande.. den står på lyften nu..

ringde dig i helgen men du svarade inte. inte matte heller.. har ring han som fan.. därför undrade jag..:-) hoppas du haft en bra jul grabben! tar o skickar iväg ett mail till dig nu ang diffen igen..

/NoFear
ni
656
niklas g
BMW e30
BMW 525 touring -92
NoFear: vad kan du släppa den för ? Är ute efter ett frächt block !
MVH/Niklas
No
216
NoFear
M5 3.8
328 coupé (Rieger)
Niklas g: Dra iväg ett mail till mig..

/NoFear
ni
656
niklas g
BMW e30
BMW 525 touring -92
NoFear: du har mail !
Fe
381
FearThis
M3 turbo
in action..
NoFear: fan va kul;) måste komma å kika lite den... den har ju bara vart borta i... ett par år... haha. a fan hade precis lagt mej när du ringde, du ringer ju bara på nätterna.. ne har inte stoppat dit koni dämparna än har lite annat jag ska göra med fram+bakvagn innan;) desamma hoppas din jul va bra...

going 2 fast.. expect nothing less..
matte22k
jag kan garantera att fearthis bil går bra!!! vill man ha en bil som är snabb på bana så är det nog ett ganska bra altenativ, förutom att den blir lite fram tung :) dessutom åker han med orginal diff från e36, den än har väll en utväxling typ att klara 300 km/h. nack delen är att den är extremt dyr att trimma... vill man åka på stippen så är det nog billigare med en m20... eller så köper man en volvo som är byggd för att köra rakt fram med... :)

nofear: du har väll mitt gamla nr kvar?? jag har inte ditt nr..
No
216
NoFear
M5 3.8
328 coupé (Rieger)
Fearthis: ja jag vet.. apa kul.. nu är den äntligen "seriöst" på gatorna igen efter 2års bygge..:-) jag=glad! har pratat med matte nu också..:-) lycka till emd nya bygget... kommer förbi någongång när jag är på den sidan av stan..

Matte22k: jepp.. det numret har jag ringt juh..;-) men när detta skrivs har vi ju redan pratats.hehe

/NoFear
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.