|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
M6 sitter i alla fall på rätt bil - en röd M635Csi -89! M1 sitter tyvärr på en Corvette.... /// Gunnar E. |
|
|
Får väl skaffa mig en Koenigsegg och smälla dit EGGET =) HHmmm undarar om jag har fler burkar hemma att panta... ///Egget Länk |
|
| Här i Umeå så finns det en bil med regskylt (isintgå) Den tycker jag e ganska läcker och det stämmer juh. | |
|
kollade upp lite skyltar på vv.se... slog u2slow och hittade en stulen Audi. Så ser ni den på vägen i dagarna så ring polisen... Skriv på för sänkt bensinpris!!!! www.bensinskatteuppror.se/ |
|
|
2FAST4U sitter på en Viper. Det är klockrent! För övrigt min drömbil... //Micke Skriv på för sänkt bensinpris!!!! www.bensinskatteuppror.se/ |
|
|
Mina personliga favoritskylt "STULEN" får man tyvärr inte ha. men "SNUTBIL" är tydligen godkänt och fortfarande ledigt!! :-) |
|
| såg en roadster med skylten MMM..undrar vad det betyder.. | |
|
Precis när man fick börja ha personlig skylt på sin bil rullade det en corvette i Göteborg med regskylten GO4IT, såg att han hade bytt till en 545 Touring. ///Johan Länk |
|
|
Det har gått en z3m roadster med MMM här i karlstad för något år sedan. Åppropå z3:an med DYR har jag oxå sett den i strömstad, då stod den parkerad utanför skagerack och bakom stod det en M5 e39 som hade DYRARE på skylten. |
|
|
Onödigt vetande: Skylten "M1" sitter på en Corvette "M3" sitter på en Yamaha MC. "M5" sitter på en Nissan Maxima. Och "M6" sitter tydligen på en moped... |
|
|
Såg en ful Daewoo som hade "2COOL4U". Absolut fel skylt på den bilen Har själv haft mitt förnamn i flera år nu som nummerskylt och inte haft minsta problem med skadegörelse eller liknande |
|
|
Undras om "KÖRFORT" kan passa på min 87hk:s gascompact?:) "PERFEKT", "OPTIMAL", "DISKRET", "OMKÖRD" är till exempel lediga. Sen att beställa dom och sätta dom på bilen, det är en annan sak:) Jag har åkt personlig nått år och parkerat i fjollträsk city på ett flertal löningsnätter utan att nån repat bilen så risken är nog inte alltför stor, mest folks rädsla och rykten som sprids.... Mvh Asken |
|
|
Jag har en kompis som fick sin bil repad utan att ha någon personlig skylt. De skrev "Yeees" på motorhuven. Sa jag att han regnummer "KKK245" siffrorna hittade jag på då jag faktiskt inte kommer ihåg, men han misstänkte i allafall att KKK stack lite i ögonen på någon...;) |
|
|
Såg en E46 M3 cab med skylten "FÖRORT" här inne i stan (Stockholm), att föraren såg ut att vara hemma hörande på typ Östermalm gav det hela en skön slant av komik tycker jag. Men han om någon löper nog en större risk att få sin bil saboterad om fel person knallar förbi. Mvh/ Niclas |
|
| Såg en 3-serie på tidigt 90-tal när de personliga skyltarna var helt nya. Den var svart och hade BATMAN som registrering. Ganska coolt. | |
| Såg; 1EXWIFE på en porsche | |
|
En bekant har ITHORA på sin Opel GT... Lätt att gissa hans yrke... :-) |
|
|
Om det ska utläsas "IT-hora" så är det ju konstigt att VV godkänt det. |
|
|
Fattig på en Volvo 855 Turbo =) There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
KAXIG satt förr på en svart E46 cab :) Mvh Patrik ___ B M W |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.