|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Är bra sugen på att skaffa personlig regskylt. Det enda som hindrar mig är om man drabbas av skadegörelse pga att folk blir avundsjuka? Ni som har skaffat det har ni klarat er? | |
|
Det beror nog mycket på vad som står på skylten. Är det något oskyldigt som MAGGAN eller UFFE lär det nog inte hända något. Om man däremot väljer skylten DYR (som iofs är upptagen, sitter på en Audi A8) eller något annat som sticker i ögonen på folk så kan nog den svenska avundsjukan visa sitt fula tryne. Har en bekant som har skylten JUGGE på sin Golf R32. Vissa förstår inte att han heter Jörgen utan tror istället att han är jugoslav, vilket har vållat en del problem. ///Masten ThaMaztr - Fånigast nick på forumet? :) |
|
|
Såg en M5:a en gång som hade "PAPPA" på skylten. Det kan jag tänka mig vållar en del problem! =) Men ack så grymt att ha på skylten! |
|
-Daniel- |
har sett lite coola plåtar själv en toyota corolla me reg nr PLAYA och en volvo s40 me CHEF sånna plåtar lär väl sticka ut lite ur mängden och ber väl nästan om att folk ska slå sönder bilen |
Dragan525 |
Sticker denna ut ?: 2SEXY4U...Den ska jag ha!! den har jag paxat nu ingen får ta den! ... BMW 4 LIFE AND AFTER LIFE |
|
Skriver man jugge får man ju skylla sig själv. Det första man tänker på är ju juggemaffian. |
|
Dragan525 |
Jag e från Jugoslavien!..men känner inte nån maffialiga :) eller? BMW 4 LIFE AND AFTER LIFE |
|
Gragan, :-) Mvh Abbe Länk |
|
|
Host...host, Dragan skulle det ha varit! Det blev fel kod FFF! (För feta fingrar!) Mvh Abbe Länk |
|
|
Tänkte ta Lovegun... |
|
|
Om man tar BIDRAG lär man få repor i lacken :( Mvh Mohsen |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
TahMatzr: DYR har jag för mig satt på en grönmetallic Z3 som en "allan sladd" försökte impa på brudarna i Strömstad med :)) Såg den vid ett par tilfällen för några år sedan. ///MVH Hasso Länk |
|
Dragan525: Då är väl du undantaget som bekräftar regeln... När det gäller regplåten, så skall man nog tänka sig för innan man skriver något som ev. kan sticka i ögonen på folk. Det behövs tyvärr inte mycket för att den berömda svenska avundsjukan skall visa sig. Själv funderar jag på ASSMAN, fungerada ju bra för Kramer ;) |
|
|
hasso: DYR satt på en grön M Roadster tidigare, men ägaren har numera bytt till SNYGG. Skrönan säger att han bytte efter att en norrman kommit fram och frågat "Hva for slags dyr er det?" :D (dyr på norska = djur på svenska) /Masten "En BMW går aldrig sönder - den kan bara tillfälligt upphöra att fungera" |
|
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Skull inte förvåna mig ett dugg om skrönan stämmer :)) Heder åt den norrmannen !! han retade sig säkert på "allan sladds" beteénde också. Man "äger" inte hela Strömstad bara för man åker Z3M. I somras såg jag inte till den :)) Bilen är det inget fel på. ///MVH Hasso Länk |
|
Bild på (det numera SNYGGa ;) "DYRet": Länk /Masten "En BMW går aldrig sönder - den kan bara tillfälligt upphöra att fungera" |
|
|
Såg en gång en gul Mustang Cab av nyare modell med En medelålders kvinna bakom ratten. På hennes regskylt stod det [BITCH]! Tycker i alla fall jag var ganska tufft. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
Känns igen :)) Det är är en annan omtalad och omskriven "lokalkändis" Länk ///MVH Hasso Länk |
|
ThaMaztr: Tilläggas att dyr har två betyningar i Norge.. Båda djur som du säger, men också det samma som i Sverige; kostar mycket. Om skrönan är sann eller ej vet ingen.. men man vet aldrig :) Tilläggas också att det brukar va mycket fulla norrmänn i Strömstad.. hehe! /Eivind |
|
femtjufem |
jag är också från jugoslavien jag har sett den där golfen i kista med reg nr JUGGE jag trodde direkt att de va nån jugge men sen såg jag föraren o undrade vafan han håller på me... jag har aldrig hört att jugge är smeknamn till jörgen... men men |
|
Hasso: HAHA LOL! Klockrent! :) För övrigt måste jag ju bara tillägga att Z3:an var rätt schysst, lite skrikig färg, men annars rätt snyggt stylad, tycker jag i alla fall.. Puttar hellre min beemer än puttrar runt i annat.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.