|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
| Hmmm stilpolisen slår till och får helt enkel konstatera att SNYGG var ungefär allt, utom just SNYGG ;) | |
|
Får bara hålla med CBM3C vad det gäller färgen. Har haft oturen att se en Z3 live med den minst sagt egenartade kulören,,i kombination med någon turkosfärgad inredning. Var helt enkelt...kräkfult.....men egenartat. Vad det gäller personlig skylt har jag haft det sedan starten för dryga 16-17 år sedan och har hittils inte kunnat koppla det till någon extra skadegörelse. De klantarsel som planterat sina dörrar i mina på diverse parkeringar genom åren skulle säkert gjort det ändå eftersom de lever helt i sin egen skyddade och väl avskärmade glasbubbla. Men det har å anda sidan blivit bättre genom åren,,inte för att de ändrat sig,,,utan för att jag frekvent använder familjeparkeringar, ytterrutor,,och andra knep. |
|
|
Jag har haft min personliga skylt i snart 7 år o någon ökad skadegörelse har jag inte märkt ngt av, jag bor ändå centralt i Hbg. Men en massa komentarer om skylten får man höra titt som tätt. Både positiva o negativa men mest negativa. En smula svensk avundsjuka känns det som. =) Men visst är det snyggare med en personlig skylt. Bara o köpa!! 1BJÖRN |
|
|
Jag har sett en Jagga med nummer GAY 100, kan man verkligen åka på den kombinationen? Jag skulle inte villa åka omkring med gay på min katt. Annars gillar jag Jaguarerna KLÖS, KATTAN och MJAU |
|
| Har själv funderat på ACAB eller LORENTZ (efter nationalekonomen Lorentz som uppfann ett sätt att mäta ekonomisk rättvisa) | |
| BRAFART är ju iofs ledig också... | |
|
BoogieElvis: Polisen vet väl vad ACAB betyder, så dom kommer säkert stoppa dig onödigt mycket :)) |
|
| Jo, men jag kör rätt lagligt ändå, så det spelar ingen större roll. Kul å se deras reaktioner, dessutom känner de flesta poliser mig här, tränar ihop med flera av dom... | |
|
Det som jag har uppmärksammat sedan jag monterade min skylt är att folk kör om mig mer. FUN2DRV på en BMW kanske sticker i ögonen på en svenne, så dom måste bara köra om för att visa sig bättre? vad vet jag? MVH Göran dieselmeken Lindgren |
|
| VRÅLÅK på en Chevrolet transport, inte dumt. | |
|
Skulle ge min blåa, högra arm för skylten "RÖD STRUMPA". Självklart skulle skylten sitta på en RÖD Z3:a av M modell. Automat då jag gett bort armen. Mvh kristian |
|
|
DRAKULA ska det stå om man vill ha bilen ifred :) Dime M |
|
|
DRACULA med C Dime M |
|
| Alf: om du syftar på det politiska uttrycket så bör du skippa mellanslaget annars blir det just bara en röd strumpa. | |
|
rätt kul är ju också att: M5: tillhör en "Nissan Maxima" M3: tillhör en "Jeep Wrangler" kanske är det bästa från två världar.... =) |
|
|
Angående om det är mer skadegörelse tror jag inte att enbart en personlig skylt ökar skadegörelsen, det är nog om man har något som sticker i folks ögnon rent negativt, regskylten ogift kan jag ju inte direkt se kan påverka skadegöresle. Den bästa skylt jag sätt är dock när en suzuki hayabusa körde om mig på motorvägen med den trevliga skylten "bus frö" Har dock ingen koll på om man får ha å,ä,ö på regskyltar så den kan ju varit hemma fixad. Länk |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Ekan, ja, "bus frö" tillhör en PEUGEOT 406 SV 3,0 AUT, och det måste ju vara svårt att se skilland på en sådan och en MC ;) |
|
Ja i så fall har den bytt ägare. Detta hände nog, hm 4 år sedan tidigast, och en peugot var det i alla fall inte. Var när jag övnignskörde tror jag, och visst ,man kör ju ganska sakta då, men jag borde fan hunnit se skillanden =) Länk |
|
|
I början av tråden var det lite diskution om den Z3:an i Strömstad med SNYGG som regskylt. Här är flera bilder: Länk Ville påstå att tjejen på bild är rätt mycket snyggare änn färgen på bilen ;) "Bilar jag ägt/äger: 325 + 325 - max laglig hastighet = 540. vill ha!" Mvh Eivind |
|
| Jag har MFF 100 på en 528 -87. Rätt kul när man bor 1km från hemma-arenan. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.