|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Har sett att den varit till salu en längre tid , ser ju skitsnygg ut !! Fast en sak undrar jag över !! Ska den inte ha sidoblinkers ???? Och hur är firman den står på , är de seriösa ?? Priset måste ju gå att få ner nu när de haft den lääänge.... Länk OBS !! Det är den ljusgröna 528i -83... jag undrar över.. Billy B-10 | |
|
Sidoblinkers har jag för mig att kom 84 på många andra bilar. Men jag kan ha fel. Men den såg fin ut i alla fall. MVH Morgan. Länk |
|
|
Men vilken prisnivå har firman? Flera av bilarna ligger ju helt orimligt högt i pris. Kolla för övrigt utrustningen på den andra E28:an, den utan bild. Dubbla antenner.. Måste göra bortåt 5000:- Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
Var det inte den firman som hade den "berömda!" M3 Gt´n med popnitade sidokjolar... /Rickard |
|
|
VA !?!?!?? , är det en oseriös firma eller ????? Hur som helst så visst de begär åthelvete för mycket för den , men man kan ju lägga ett bud !! Ser ju fin ut faktiskt.... Jag trodde att alla e-28 hade sidoblinkers från fabrik....men men... Någon som vet ? Billy B-10 |
|
|
Ohh , fy faan kollade just med bilregistret ang 528'an de har där och den har haft 17 ägare !! Och vad jag fattade såhar bilfirman ägt den sedan 1997 !!!!!! De verkar inte att ha bråttom med att bli av med sina bilar...... Billy B-10 |
|
|
kanske bara att glömma..... har den stått sedan -97 så kommer den nog att strula en hel del samt dra motorolja om tätningarna osv har torkat....... Billy B-10 |
|
| KAN ha varit den jag kollade på -98, innan jag köpte min nuvarande E28... Hur som helst så har Mellström inget bra rykte.. | |
|
Alla Sv-sålda E28:or har sidoblinkers utom 1983 årsmodell, alla 82:or på alla marknader? har det från 83 var det tillval från 84 valde Förenade bil att beställa alla BMW med sidoblinkers från 86 årsmodell är det lag i Sverige vilket innebär att denna lågmilers 535:a måste få det om den skulle importeras Länk Mvh Stephan |
|
|
OK , OK alltid lär man sej något...... Nog bäst at akta sej för den bilen (528) eftersom de haft den såååå länge... Billy B-10 |
|
|
micke80---> i vilket skick var den då när du kollade på den ? Billy B-10 |
|
Måsen |
Ang Mellströms så tror jag inte de är bättre eller sämre än någon annan bilhandlare. Det lite mer åt "vad du ser är vad du får" dom lägger inte ner hela sin själ i att dölja defekter. Jag vet om några som handlat där utan problem. Ett par blev lovade vinterdäck (som inte fanns), då köpte bilfirman in däck, och säljaren åkte personligen och lämnade dom hos köparna (18 mil). Det måste tillhöra ovanligheterna. |
|
jag tror att det bästa är att du inte litar på folk här som hört en sak från sin morbrors farbrors systers pojkväns farsas kusin som hade en kompis, kompis som köpte en bil där, och det var rost fast dom sagt att det inte fanns.. kolla på bilen själv och gör en bedömmning själv, inte lita på vad andra som inte ens sett bilen säger. /mvh jocke - www.raceinorr.com - |
|
|
Jo visst Jokko , det är nog det bästa.... Fast jag har ju en bra bit ner dit....det var därför.. Sen så hör det väl inte till vanligheterna att en bilfirma har kvar en bil så länge 1997-----> Kanske är något lurt med den ändå..... Billy B-10 |
|
| Pratade med dem för ett tag sedan om 735-86an de har. Den har stått där sedan 98 och har väl ingen speciellt intressant utrustning förutom eltaklucka. 36000:- för den bilen känns mycket och den har värmt hyllan där i fem år. De var inte intresserade att förhandla om priset alls. Kanske har firman någon vars hjärta klappar extra för gamla BMW? | |
| Billy: Kommer faktiskt inte ihåg..... Vet bara att jag var där å kollade på en 528i med kjolpaket som stod intryckt i ett hörn.. | |
|
Hej köp aldrig en bil på den bilfirman dom säljer bara skit allt står å sammlar dam där |
|
|
ok , blivit lurad där eller ? Billy B-10 |
|
|
Billy: 17ägare, det är ju inte ägar antalet som bestämmer skicket, min förra 520i hade haft 22ägare innan ja köpte den, men det var absolut inget fel på den! =)) |
|
|
jo jo, det vet jag... Har själv haft vissa bmw's med många ägare !! Men faktum är att de haft bilen sedan 1997 !!!!! Då undrar man varför de inte sålt den.... Kanske pga dåliga säljare eller något konstigt fel på den..... Hur som helst så tycker jag den är snygg att titta på!!! Någon här på forumet som vet vad det kan vara för bakkjol på den zender !?! eller vad ??? Billy B-10 |
|
|
Jo den bilen ska man nog kolla upp extra noga när de ägt den så länge, jag tänkte bara annars på ägarantalet =) Eller det kan ju vara att de haft så högt pris och ingen prutmån så att ingen helt enkelt vill köpa den! Annars ser den ju fräsch ut på bilden, men den bilen skulle jag nog kolla upp ordentligt innan jag skulle fundera på nåt köp! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.