|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej! Bilen i fråga är en sv-såld 320 -94 som stylats nere i tyskland av AC Schnitzel,(interiör,avgas,"kjolpaket" mm).Bilen är fin!Hur mycket höjer sådan utrustning priset??Inget alls eller? | |
|
Nu skall jag inte als vara rolig men det heter alltså AC Schnitzer ... fick någon form av anfall då jag föreställde en E36 320 stylad av firman som nämns ovan ... Men, du ville ha svar på frågan ... jag är ju av den uppfattningen (och har själv stylat en del från ovanstående firma) att du kan räkna med att det kanske ökar värdet med 10% *om* den personen som vill ha bilen är intresserad av sådant. Annars är det som du skriver 0. Vad det gäller avgas så borde det väl vara nära sin livslängd t.ex. och då är det ju inte värt så mycket. Så länge det inte är motorkit från AC Schnitzer är min uppfattning att priset påverkas ganska lite efter en sådan lång tid. |
|
-BeeMWe- |
Haha ett anfall här också :) Håller med ovanstående. |
|
Ok!Förlåt boys men ja e rätt säker på att firman heter Schnitzel...Eller???Ja ny på BMW!! |
|
|
Jag är nog ganska säker på att den heter Schnitzer iof... Men man slutar aldrig att förvånas =) /// Nicke |
|
|
740 Pojken: när du har en officiell hemsida som denna nedan med AC Schnitzel så får du gärna länka mig :) Länk BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk |
|
|
Schnitzel är för j-vlar gott :o) |
|
|
fick också ett anfall, vek mig fyrdubbel på golvet av skratt,,, om du ursäktar!!! "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
|
Haha... undrar i vilket material de kjolarna är gjorda av? Det luktar säkert gott i kupén(i början). För att inte tala om avgassystemet...=) |
|
|
Hej. Vissa gillar M-paket (M3-paket) och dess interiör. Många som köper E36:or betalar extra för att få M3-spoiler, större fälgar mm. Samma sak är det när det gäller AC Schnitzer. AC Schnitzer är ett av de mest "exklusivaste" företagen och därför väldigt dyra också som förädlar BMW´s. Jag skulle tippa på att en "normal" 320:a -92 ligger på runt 40k i inköp och skulle säga att denna kanske är värd ca 50k. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
-Daniel- |
gäller väl att inte gasa på allt för hårt då för då får man ju ett brännt Schnitzel paket ; ) okey den va inte kul men det tog nåra min innan jag slutade skratta efter att ha läst tråden så här långt |
|
*asg* Försökte hålla mig i första inlägget, men när du (740-pojken) bestämt hävdade att det var schnitzel då brast det för mig. :-) Om du läser lite mer på detta forum så kommer du snart upptäcka att de flesta är ganska ordentligt bevandrade i bmw och förädlingsfirmornas benämningar, vissa sitter ju t.o.m. och rapar artikelnummer ur huvudet. |
|
|
Hej.. Om man är osäker på vad företaget heter kan man ju läsa överskriften på forumet om M3 & M5 mfl ;-) Mvh Jimmy |
|
|
Jag tippar på att du ska betala ca 25 000:- för åbäket. |
|
|
Jag betalade 29,90 för ett helt Schnitzel paket igår! Okej, dagens bottenmarkering, jag vet..... |
|
|
Äh sluta skämta med honom nu. Kul med nya BMW människor också... /Johan |
|
|
|
|
|
|
Fan va många det blev? /Johan |
|
| Vissa gör vad som helst för att öka på antalet inlägg... ;-) | |
|
Pistolas: du måste skämta! Bilen kan vara värd upp till 90kkr. Han skriver ju t.ex. inget om miltal, antal ägare eller skick... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.