|
Sida 9 av 11
|
|
|---|---|
|
limmet: är det M3 skärmar? orginal, plåtisar? |
|
|
Läckert limmet! Hade du tänkt att du skulle sätta dig instrumentpanelen sen igen? eller kör du "Hårt och naket" stilen?;).. |
|
|
Tommy.N: Tror att det är orginal plåtisar. //Ticco www.ticco.com |
|
| Är det någon som vet priset på M3 skärmar? | |
| bmw org fram 2500:- bak 5000:- | |
| garage planer letar bättre motor till 318 m50 ev turbo har någon en m50 kompl.skicka ett mail | |
|
mn: Och det är väl styck du menar? |
|
|
Mycket jobb e det att bygga fullbur!! pust! e så trött på esab och rör nu... Ang skärmarna så e det m3 org plåtisar.. intrumetpanelen ska i åxå får modda den lite bara.. Mvh Limmet |
|
|
-limmet varför så mycket rör? Bygger du efter nå regel verk? |
|
|
varför så mycket rör!? det är ju fränt :) har oxå byggt full bur och det lär jag inte göra om på ett bra tag som det känns nu.. Länk |
|
| 02:an omvandlas till en bus bil. M10 2,0 med GT37, dellorto 40*2. M535 låda. E30 325 kompl.bakaxel. Bmw 740 bromsar fram. Full bur. Mkt plast. Besiktad på gatan. | |
| "Finkel" d känndes bara som d var lite väl mycke rör om man skulle åka på gatan... Måste ju vara ett jävla pill göra o få dit alltihop. | |
|
1602T: låter som ett kul bygge det där!! du skriver att den är besiktigad på gatan? innebär det att den är godkänd med de moddsen du gjort eller har du fuskat igenom den? MVH Kilander |
|
e30Turbo |
Nu är det snart vår så man får skynda på lite, nu i vinter hålls det på med turbo konvertering av en gammal e30. Har en M20/b25 motor som ska finas till. Har precis fått tillbaks vevparti ifrån balanseringen samt fått nya lager och en j*vla massa annat nytt. Har köppt på mig ett KKK K27 aggregat och en stooor Iveco intercooler som ska få göra sitt när allt är klart. Med annat sprut o tändning räknar jag med allafall 400 kusar.. Det blir kul det om det hinns med och om ekonomin räcker till =) |
| Den kommer att reggas som ombyggt fordon, utan fusk. Är det tänkt | |
Rotti |
1602:: vet du vad det kostar?? |
| omreggning till ombyggt tror jag ligger på 3000:- | |
|
priserna finns givna på sfro´s hemsida för både ombyggda och amatörbyggda fordon. Länk |
|
|
Själv håller jag på att renovera en 1602:a -71.Håller på att göra i ordning en 1802-motor,funderar på turbo sen,men ska nog köra org. än så länge....har en del att göra med bilen också så det hinns nog inte med något turbo bygge i år......Har monterat spax sprint dämpare med fjädrar som sänker bilen en del.Ska också sätta dit fjäderbensstag fram&bak,få se om den klarar Knutstorp banan till sommaren :) Ha dé gött! BMW CS Nr:05043 Mvh Ricke |
|
gasa_nu |
Tja! kanske dags att uppdatera vad som händer hemma i garaget! har precis fått in en tvåpelarlyft så nu ska det byggas fram och bakvagn!!! maskin får nog vänta lite, ekonomin e inte på topp kan man säga. fick min ställbara konisats i måndags och det var som om hjultomten kom. skall försöka fixa bilder och så! Mvh Chrill |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.