|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
>Wolv, du ha mail Skratta ja, HEHE ja va ska man göra... helt otroligt... ja ni får c bilderna så fort Wolv lägger upp dom, kolla: -inbuktningen på tanken -resterna av 1m kvalitetssystem -utbktningarna o färgsläppet på bakluckan -sprickorna i golvet i bagageutrymmet(tjock plåt, omöjlig att böja tabax utan slägga) -springan mellan lucka o kant måste vart en bra smäll, hördes i alla fall 300meter sa grannarna M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
|
Nu finns bilderna uppe för beskådan: Länk |
|
| Säger som Dynamit-Harry: -Vilken Jävla smäll! | |
|
>wolv, tack för hjälpen o det TYDLIGA TYDLIGA TYDLIGA TYDLIGA meddelandet=)) jo men tanken måste ju va gjord av tyck pansar eftersom inte golvet i bagaget höll... M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
|
"vilken jävla smäll", helsikes vad de måste smullit de där "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
|
Några spår efter förövarna? Vad säger försäkringsbolaget? Skrot? Udo Dirkelsniff |
|
ormen |
fybubblan, ska du laga det? går nog åt nån kvaddratmeter plåt o nån rulle svetstråd... vilka busar alltså! ingen går säker längre... |
|
inväntar polisrapporten här innan ja kontaktar Folksxm. ja kanske kan köra me den t maj 05 då den ska besiktigas (unkommer självrisken) ja lagar den inte själv, ha iofs en slutdämpare, o polare me svets men... nja, följer nog kanske folksxms rekommendation... inget spår av busarna men nästa ggn smäller d tbax! grannens polare hade hört smällen inifrån sitt hus 300m härifrån, kanske hördes ännu längre... M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
|
Om jag ska vara riktigt ärlig så tror jag inte försäkringsbolaget kommer laga.. nej, du får nog kontantersättning... inte direkt nåt värde i bilen ;-) // Erik ---- Hellre 4wd än Fwd! :-) |
|
| är nog 100 att det blir 0 i ersättning. | |
| Man kan ju försöka lirka lite, lyssna om de kan fixa ljuddämparen och sen få den inlöst i vår. | |
|
Kan ha varit en riktigt kraftig nyårssmällare/raket. För några år sedan på en nyårasfton beskådade jag när några fjantar skönt in en thunder doom( eller vad det hette) in i nåt skjul och skjulet intil försvann! Hände det på mitt ljusa dagen? Mvh Mohsen |
|
|
Geezus! :o För tio år sedan blev en Volvo 240 på min gata sprängd. Smällen var så kraftig att fönsterrutorna på husen inom en radie av 15 m från bilen gick sönder. Och nej, jag bor varken i Kabul eller Beirut ;) ///Masten ThaMaztr - Fånigast nick på forumet? :) |
|
|
sen kväll hände d. inget värde;)? nja men gratis vinterbil e ju lite värt, även om man inte får så mycket vid affär. skattebefriad, besiktigad, låg försäkring- bensin o reserv-delskostnad... får väl inte hoppas mycket men utebliven ersättnig=utebliven kund, vad det gäller ALLA mina försäkringar... M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
|
Fy f*n... Vad händer härnäst? |
|
|
japp men kan undra... men bilen rullar så ja väntar lite me o byta ut den. kanske skulle kolla me Folksam va d e beredda o göra... ha ju polisrapporten o så nu.... jaja, d låter lite mer nu när man gasar i alla fall... ngt positivt M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
|
O IDA RULLAR DEN INTE... dags o lösa in kanske?? tråkigt... M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
|
sprängningen har inte påverkat användningen av bilen så ja skippar fbolaget. köpte nytt batteri ida så nu startar den lätt... parkerar den numera inte längs vägen utan framför mitt garage... hoppas man slipper sådan här skit i fortsättningen! tack för stöd o kommentarer! snart e d vår = M3 M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
|
Riktigt tråkigt. Det va ju en jävla tur trots allt att de inte va M3:an...skulle ja komma på några som skulle spränga eller repa min bil då vet i fan..så skulle man la sitta 10 år på kåken bara för de.. Nää....skicka dom till ryssland och sätt dom i fängelse utan mat och -80 grader i 3 år:) ///M3 |
|
|
ja e jäkligt glad att d inte va M3:an. då hade ja sökt upp d som gjort det. om d så skulle ta all min tid! men man får väl se d komiska i d nu! men visst ska buset bort! M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.