|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
en röd bauercab E30 är ju fint :-) |
|
|
Tretretti: Meh, var d där riktat mot mig el?=PP Men ja tycker den liknar A4 cabrio. samma mjuka linjer i front, rund bak med två runda kromade blås. Profilen känns likadan och med suffleten så påminner den även om A4an. Ny bild 19 Nov- Länk |
|
|
Coupén är snyggare, jag kommer högst troligt att lägga in en beställning =) den kommer i M utförande eller? Lättare att få i Svedala än en hartge. Mvh Johan Hellre rik och frisk än sjuk och fattig. |
|
|
Soki, ja, lite fast med stor dos humor. Jag kan inte ser någon större likhet faktiskt, audicabben ser ut som ett badkar i jämförelse, 645:an är mycket aggressivare och sportigare. Och ofattbart mycket snyggare. Men olika betraktare ser olika på samma sak. Bilen har funnits i mer än 100 år och det vore konstigt om det inte fanns likheter mellan olika märken och modeller. Numera är det sällan man ser bilar som inte påminner om någonting annat man sett. Ja, bortsett från BMW:s 7-serie eller Huyndai Atos, då. Fast på lite olika sätt. My Bimmer is my mistress |
|
| Men snälla tretretti, har du inte sett likheterna mellan Skoda Octavia och E65? Jag menar inte det som en negativ kommentar om 7:an, jag har faktiskt börjat vänja mig (believe it or not). | |
|
Skoda Octavia??? My Bimmer is my mistress |
|
| Ja, nu menar jag naturligtvis inte att de ser exakt likadana ut, men i svagt dagsljus så har iaf jag misstagit E65 för en Octavia på anabola steroider. Dom har lätt avrundade konturer, inget ovanligt med det men i kombination med de extremt breda njurarna kan man faktiskt bli lurad vid en snabb anblick... | |
| Mycket snygg och kompetent bil vad det verkar i förstone. Hädar dock och påstår att MB Sl är något snyggare, dvs för för sura pengar i den pariteten. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.