AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

6- och 8-Serien
1.822

Bilder på 645 Cab!

Sida 1 av 2
Visa användare
232
griegertz
BMW 525 M touring-05
Fick denna länk av en kompis:

Länk

Vad säger man? Räntan på lån är låg nu...man kan flytta hem till mamma....nudlar är gott.....
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Läcker !
Griegeritz: En klar blivande testvinnare. De kan inte gå fel med den karossen och den normala tyska ingenjörskonsten under huven. Toksnygg helt enkelt.

Ps. Konstig mamma du har som bara lagar nudlar åt dig när du e hemma :)

BMWCS Syd #05392
Bitte benutzen Sie die Suchfunktion.
Länk
måste.....börja..spara......PENGAR....till......den.......läckerbiten...NU.......GENAST
Men hur ska de gå om man ingen inkomst har???!!!

"Även en 316 kan man ha kul med vintertid"
Tr
2.101
Tretretti
BMW 535i 2011 M-sport
Ohyggligt läcker.

Och jag som hade tänkt sluta jobba och leva på kapitalet. Där sprack den drömmen...

Vill ha. Och som nån skrev; nudlar ÄR gott.

My Bimmer is my mistress
Visa användare
837
MetallicaMats
E36, lagad med SAAB-lack.
Ser ut som en Volvo.. Nä. Skoja. Hög "VILLHA-FAKTOR"

Två bilar är fler än en..
OK, jag ger mig ;)

Närå den där är snygg, vill dock gärna se den i verkligheten för att få en bättre uppfattning om proportionerna.
Synda bara att de inte valt plåttak á la MB SLK och SL, hade varit kanon.

Hade det funnits på Z4an hade jag bytt direkt.

Men visst var den läcker!
Jissenamn det är ju så att man blir gråtfärdig av hänfördhet! Ännu snyggare än coupén!!!

Mvh,
Kalle
_____

Länk
jag tycker inte den är snyggare än coupén :-/
men den var iaf ruskigt snygg!!!
Visa användare
1.330
Heinz_Keller
VW Passat 2,0tdi Masters Premium -12
Själv tycker jag att det ser ut som den har ett överbett som inte är av denna värd. Gillar inte alls linjerna runt bakljusen och bagageluckan. Tycker att det ser helmysko ut... tankarna faller direkt till en korsning mellan nån mazada och en chrysler stratus... :-/

Å andra sidan tycker jag att nya 5-serien var ruskigt ful tills jag såg den i verkligheten.

Synd att skyddslisterna på sidorna är borttagna... inte för att det är snyggt utan för att skydda bilen.

// Erik

----
Hellre 4wd än Fwd! :-)
Anti-soki gillar den faktiskt!!
Inte lika snygg uppcabbad och inredningen har jag svårt för men karossen när den är nercabbad. ujuj tusen gånger snyggare än Coupén!!!

Ny bild 19 Nov-
Länk
Hoppla, den där var riktigt tjusig! Tycker att det konstiga vecket vid bagageluckan flyter mycket bättre med formerna i cabben än i coupén. Sen ser det ju ut som om instrumentbrädan fått tillbaks sin vinkling mot föraren! Vet inte om det är så i coupén också men det här är första gången jag ser och lägger märke till det. Mycket snyggare än "plankan" i 5- och 7-serien iaf. Tycker inte den är den vackraste cabben jag sett men den har sin egen stil, helt klart.
Agge
En sådan får det bli om ett par år, riktigt snygg är den.
Frågan är om den är snyggare än sl??

Mvh
//Agge

Jodå, den var väl ok, men coupén är snyggare i mitt tycke.
Visa användare
3
Macken
BMW 850 iA - 91
Urtjusig kärra må jag säga. Jag tycker coupén är helläcker - men detta är....makalöst. Vill dock se den i verkligheten för att få en uppfattning om proportioner m.m. Prislappen blir nog "kul" och runt 850 laxar. Ja, man får väl drömma ett tag till.
Kent

Macken
Den påminner om Audi A4 cab, ja LITE iallafall. Titta en gång extra innan ni kritiserar mig nu oxå.=P

Ny bild 19 Nov-
Länk
chrille70
What a beauty! Än om coupé-modellen är snyggare, en åsikt jag inte verkar vara helt ensam om. Den infällda bakrutan är säkert bra, men vidare snyggt är det ju inte. Och undrar just vart all smuts kommer att hamna...??

MVH Chrille
Visa användare
879
mageng
528iA -99
Fin bil. Kan man nog köpa 7-8 år gammal.

Det där med Chrysler stratus är inte helt taget ur luften. Nog kan man ana att BMW låter de amerikanska kunderna höras.. Men som sagt, bara bilder. I verkligheten blir allt så mycket bättre!!

Många ljusår bättre än E30 cab i allafall. (min hat-cab)
Tr
2.101
Tretretti
BMW 535i 2011 M-sport
Visst påminner den om Audi 80 cab. Den har ju inget tak...
=D

My Bimmer is my mistress
Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

Snyggare än coupén helt klart...Kan dock inte med bagageluckan :/

Mvh Janne.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.