|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
Pepsodent |
Kolla bilderna på min BMW E30 M3 som jag har ritat i 3D. FTP: Länk Skriv gärna en kommentar! |
|
En sån har jag inte sett innan i alla fall... Två bilar är fler än en.. |
|
| Den var... ...kantig. | |
Pepsodent |
Lite stylad och omgjord |
|
Kan ju skicka bilden till Bmw i Tyskland så kanske vi ser den i serieproduktion om ett par år..:) coolt gjort förresten!! |
|
|
hmm.. ärligt?. inte så snygg tyvär ;) /mvh jocke - www.raceinorr.com - |
|
|
Jag måste nog hålla med de andra, den ÄR ganska kantig :) Men nog liknar den en E30 i fronten... --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
mm håller nog med "bjoerck" den va kantig.. :) *sorry* ------------------- /Mvh Dido Bmw Följer Inte Utvecklingen. Dom Leder Den! |
|
Aldric |
Lego? Team BMW M3 CSN Brahegatan, Borås Länk |
|
Ser inte så många likheter med m3e30 faktiskt. Men fronten ser juh iaf ut som en BMW front. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
| Ser ut som en Volvo 740..! | |
| Annorlunda? | |
| Lego world nästa? | |
|
Lite kantig, ja... Men du har lagt ner mycket jobb på den, eller hur! Vilket program har du använt? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Snöplog? =) | |
Pepsodent |
Det tog ett tag att bygga den.. Använt SolidWorks 3D |
|
du lägger ju energin på rätt märke=) M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
|
solidworks är ypperligt om man ska göra mekaniska ritningar å sånt, men ska man rita en bil eller dylikt är det bättre att använda autocad 3D "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
| ser ju att du e BMW's nästa chefsdesigner! fotgängare å cyklister whatch out or ill cut u in half! | |
| Hehe jag tycker den va rätt fräck :) | |
| Hellre den än en Bangle-BMW :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.