|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Att protestera mot ett affärsavtal...det är som att spotta i motvind=meningslöst, fortsätt i stället att anlita Rigo precis som vanligt nu, och även sen efter en eventuell ny etablering av BMW. Det är det enda sättet att få någon effekt, om nu ens det räcker. PEO |
|
|
Har ingen mailadress , men brevet med informationen kom ifrån: BMW Sverige AB, att. Verner Kiesbye(servicemarknadschef) Box 1525, 171 29 Solna. Instämmer absolut med tryggves kommentar angående Motus. |
|
|
Ska ni skicka protester så kan ni gör det till: roland.jonsson@bmw.se |
|
Espen |
Har bara bra erfarenheter kring motus, dessutom så finns det ju en anledning till bakgårdskänslan, det ÄR litet! Därav bygger dom ut! Jag har inget emot att dem blir Aukt. Bmw ÅF i alla fall! Mvh -Eppe- Born2XLR8 |
|
Espen> När det står taskigt reparerade bilar och bilar utan tex. stötfångare med prislappar som heter duga mitt framför ingången så känns det lite skummt. Att de sedan handlar med allsköns importlik höjer ju inte förtroendet för stället precis...kunde nästan tro att det var LP eller Klasén som ägde stället... Senast jag var där satt ALLA säljarna inne på sitt kontor och de tittade dessutom på mig, såg när jag gick om kring i lokalen och kom inte ens ut för att fråga om jag ville ha hjälp! Tråkigt nog finns det knappt en enda vettig bilförsäljare i Halmstad kvar. /Johan -Mår dåligt utan M20- www.e30klubben.com |
|
Espen |
Importlik? Nu får du nog tala lite mer specefikt, har nämligen varit där ofta och tittat... har inte sett några direkta lik! Men du kanske ser bättre än mig? :) LP eller Klasén kan jag inte uttala mig om! Mvh -Eppe- Born2XLR8 |
|
Länk |
|
Espen |
Okej, men jag känner ändå att jag inte kan dömma någon för vad en (Darkic) säger och tycker. Jag menar Motus gör ju klart vad deras sida av historien var och Darkic skrev vad han tyckte. Sen så är det väl upp till var och en att välja vem man ska tro på? Jag bor i Halmstad och har vänner och vänners vänner som har köpt bil av dem och ALDRIG hört ett enda litet klagomål, förutom att bilarna drar för mycket soppa ;) och av det så drar jag slutsatsen att dom säljer bra och fina bilar. Och du tryggve, kom precis på vilken bil jag antar att du menar; det var den där E36 M3 Cabben utan frontspoiler. Den hade blivigt söndersparkad efter att den hade stått ute en natt! Och som sagt dom har sålt så bra att dom har tagit in en massa bilar, men lokalen har inte varit tillräckligt stor, dessutom så har dom ingen verkstad. Men allt sånt kommer ju nu, stor lokal med både däck och verkstadsavdelningar. Vad ska vi klaga på då? Vad jag vill ha sagt med detta är att ALLA bilhandlare får både ris och ros (dock oftast mer av det förstnämnda)! Mvh -Eppe- Born2XLR8 |
| Var bygger dom nytt då? eller skall dom vara på samma ställe som nu? | |
|
Bilen jag syftar på var en e36 328 coupé som saknade både front och sidor. Jag bor också i Halmstad och besöker de lokala bilprånglarna åtminstående två gånger i månaden och jag har fått den bilden av Motus att de är en "typisk import handlare". Därför tycker jag att det borde vara en mer seriös handlare som tog hand om BMW försäljningen i Sveriges BMW tätaste stad. Att alla bilförsäljare både får ris och ros är ju självklart, folk är och tycker olika.... /Johan -Mår dåligt utan M20- www.e30klubben.com |
|
Espen |
Lover: Dom bygger nytt, vid flygstaden! tryggve: sålde dom bilen i fråga utan front och sidor? -Eppe- Born2XLR8 |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.