|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Ja, vi vill veta!!! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
320-325 |
... jag stod klar i hallen med mobilen i högsta hugg och en karta och ett kollegeblock med komihåg grejer, som jag skall kolla mer nogrant.. mkt info från beganat guiden .. MEN så fick ägaren förhinder så jag kanske åker o kollar på den på mitten av den här veckan .. istället .. men jag har ingen brådska, ett köp som detta är skall som sagt tittas på nogrannt och sen får man tänka sej för en å annan gång ..så att man inte tar vatten över huvet .. så vi får se.. men jag håller er update ... jag återkommer när jag har kollat på den ..ev |
320-325 |
jaha.. ringde ägaren för att gör upp en tid men den var såld...så så var det med det .. |
| Kan som en liten fortsättning berätta vad som hände med bilen. Efter ca 5 mån att jag sålt den pratade jag med köparen, Han var mycket nöjd då felet visade sig vara en vevaxelgivare som lossnat. Automaten funkade fint så det var väl en helt ok affär för köparen. Till råga på allt så fick mitt självförtroende en liten törn, detta borde jag sett! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.