|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Det verkar vara populärt "over there"... för här kommer en till... Länk | |
Deliq |
Har jag fel eller har killen förväxlat bromsskivorna hö/vä fram ? Alla slitsade skivor jag sett tidigare "skruvat inåt" i rullriktningen... M V H Deliq "Det är ofta dyrare att göra för lite än för mycket" |
|
Snygga fälgar!!! M-POWER! |
|
|
Ja... jag vet inte... slitsarna ska skära mot beläggen.... inte gå gemms med.... |
|
|
Denna var snyggare än den tidigare, kanske tack vare spacers? ___ BMW CS #5221 |
|
|
Snygg förutom huven som är något försök till "böse blick" som dessutom inte är inpassat ordentligt på vänster sida (höger sida framifrån). Passar väl på tyskstukade golf 3or... /Wille |
|
|
Jag håller med Sani..... denna var snyggare.... |
|
| Och så kommer jag men en liten neggokommentar ;) "Allt är ju relativt" nog ver denna bättre men är den snygg .... hmmm .. ser ju ut som en dinosaurie med dom där prylarna på dom alltför breda skärmarna ... | |
|
Det verkar som det ska se ut så i USA nu... dessa breddningarna får ju hur mycket uppmärksamhet som helst..... jag säger inte att det är jätte snyggt... men det poppar upp allt fler... |
|
| Den här var ju faktiskt importerad ifrån Tyskland... | |
|
Den ska vara den första i USA med GTR utseende. |
|
|
Så här skulle ju M3:an sett ut från fabrik, original ser den lite mesig ut. Länk _______ //Niklas BMW CS NORD 3555 BMW SC |
|
|
S 328 R: Japp, men dock en tysk skapelse ;) |
|
|
Njae, vetefan om denna verkligen var snyggare. Fälgarna fyllde ju helt klart bättre men i övrigt får jag nog säga att den blå såg bättre ut. Böseblick huven förstör ju hela bilen... M3 GTR stuket är lite småfränt, men då ska det ju se ut som en M3 GTR också... inte något halv B försök som de båda bilarna vi nu sett. --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" www.robban.org - Snart färdig! |
|
|
Imola: Så rätt så rätt.... Jag tycker att det är ju visserligen rätt så bra byggen... en riktigt GTR vinge hade inte suttit fel. |
|
| överfet bil! | |
|
Hmm, snygga på olika sätt, den blå hade en jäkligt snygg färg, lite djupare och mörkare än Estoril, men Imola röd är ju nästan snyggare (kanske för att den är mer ovanlig). Den röda har dock fyllt ut hjulhusen klart mycket bättre + att den har en bakvinge vilket behövs till vulgo skärmbreddarna. Vilka fälgar som är snyggast är hugget som stucket, men böse blick går inte hem hos mig. Det svåra med dessa bilar är ju att återställa dem vid försäljning, de måste ju hitta någon som verkligen gillar stuket. /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
Jag tror inte dte är några problem i USA... dom verkar verkligen gilla detta stuket.... |
|
|
Tycker den är taskigt byggd. Kolla motorhuven mot framskärmarna, samt (spackel)? nere vid kjolarna..... |
|
|
Skulle heller aldrig gå ock skära i varken M5 eller M3. De är ju perfekta enligt mig, men alla tycker väl inte lika. Tycker det äkta M3 - GTR är asful. Ser ju inte normalt ut med så breda skärmar.... Kanske Nikke 13-år gillar det, men jag tycker det är fult. Klart BMW inte har haft bilens utseende som första prioritet i utvecklingen av bilen:) |
|
|
Tråkiga slitsar i framskärmen..... :))) snyggt! Rött är ganska grymt.... Vill ha... /K |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.