AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
2.560

Finns denna Mc Laren F1 i Boden?

Sida 1 av 2
jx
246
jxp
BMW 535 iA xdrive -13
Mercedes B biogas -10
Dodge Viper-94
Satt och tittade lite på mobile och hittade denna Mc Laren F1 till salu i Boden.

Finns den, eller är det bara en bluff?

Länk

ps
399
ps
9-5 2.0t Biopower -05
Den lär nog finnas, firman om säljer den är känd för att sälja hyfsat exklusiva bilar. Förra gången jag tittade på hans utbud hade han bland annat en Porsche GT1 till salu.
852
Sörpan
325xi -02
11 miljoner är nästan ett fyndpris för en sån bil...

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Föredrar den förvisso i svart men måste säga att den var riktigt snygg även i den färgen ! Vill ha !!! =)

GT1'an finns för övrigt kvar, det ser ni om ni klickar er vidare till hans "garage" på mobile... 910.000 Euro ska han ha för den... Tyvärr finns ingen bild på den =(
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Det där är min drömkärra, den är så läcker. Färgen var riktigt klädsam också.
Kollade dock sparkontot, saknades 11 000 000kr bara, så jag får spara ett tag till.....
Bara vill ha =) O lita på att jag blev avis på killen jag köpte min kart av när han berättade att han kört den i Le Mans och kommit 2:a dessutom.

///Egget
Länk
Fast frågan är om denna inte är ännu snyggare: Länk

Men ok, 1 miljon extra bara för att få mörkgrön istället för rött, det är kanske lite mycket ;) Notera att denna hittas om man söker på kategori Van/Minibuss hehe...
bmw320i; Håller med om att F1:an passar bättre i grönt men den röda har ju LM-motorn, som jag förstår det, så det blir svårt att välja... :)

Jens
852
Sörpan
325xi -02
Egget: Jag antar att du köpte karten av Anders Olofsson? ;)

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
De hade ju en hel del andra tråkiga bilar på den firman :)
Länk
Oskar: Bugattin där känns nästan billig om man jämför =)

Men i valet mellan F50, EB110'an, CLK-GTR och F1'an så är valet ändå inte så svårt, även om de tre andra är grymma också så slår inget F1'an !
Var för övrigt på en bilfirma i Holland för x antal år sen, precis när XJ220'n kommit, de hade TVÅ stycken ! Säljaren blev förvånad över att jag var så salig när jag fått syn på dem. "Vadå, har ni inga såna här i Sverige eller ?" =) Utöver det hade han 1 F40 och 2 Diablos...

Varför finns det inga såna affärer på vägen när man åker till jobb t.ex. ? =)
Sörpan: Yepp, en superbra kille.

///Egget
Länk
På tal om handlare med fint utbud, kolla in den här: Länk

Dem har det mesta, Bugattis, Koenigsegg, F50's, XJ220, 911 GT1 och för som grädde på mosen har de Schumachers Ferrari F1 som han körde första säsongen i Ferrari i Barcelonas GP. Sjukt !
Ser en GT1:a ut ung som en GT2 och GT3?

ufo: Det finns likheter men inte många: Länk
Ma
1.746
Magnus M
i4 M50 2023
M1000XR 2024
Det är alltså Christer på Processanalys/Miljöemballage och nu Axxess Tellus AB som säljer dessa bilar.
Samma adress och telefonnr iallafall.

----
Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047
----
BMW320i: Tackar...j-r vilket strykjärn...

sh
820
shu!
525i -91
I boden ? ... Kanske man ska fara upp då å höra vad dom vill ha för mellanpris på 325:an :>

// Giv en olle! å gär`n rivar!
Perkka
CLK GTR går väl bättre?

Mvh Per

ZtreetGhozt.com

Jag lider av stress(fläkt)!
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Perkka, inte om du jämför med GTR-versionen på McLaren F1!

Mvh

BMW – Weltmarke aus München!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.