|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Har länge velat ha en turbokonverterad e30 nu men dragit mig då jag kan så mycket om varken turbo eller motorer! Tanken är att köpa en färdig för att lära sig på och sedan kanske göra något eget! Men när man är novis behöver man ju hjälp ,så jag tänkte lägga ut en fråga om en bil jag sett.Om den kan vara något att ha? Länk Tacksam för alla synpunkter!! | |
|
Har inte sett bilen själv så jag ska e.g inte uttala mig om den men det finns en tråd på Zatzy ang denna du kan läsa för att få en liten hint om bilen & säljaren .......dom vart tvungen o låsa tråden p.g.a vissa saker.... Länk |
|
|
Hur ska jag förklara det här så du verkligen förstår? Vi provar, Titta inte, tänk inte, dröm inte coh framförallt köp inte den där bilen. You'll just have to trust me on this one......... /Per |
|
| jevlar, varför? | |
|
vilken nisse....tack för varningen...slapp jag åka långt i onödan! tack än engång! |
|
|
Detta är saxat från tråden på zatzy från en som varit och tittat på bilen: efter en 90mila tur för att kolla på bilen vill jag avråda andra för att göra samma misstag. -Lacken är SLITEN, lackat med sprayburk här och där (baklucka m.m.) -Ventiltick (mer än normalt) -Kokar på tomgång -Svarar ej på gas -Laddar ingenting (turbon spinner inte ens upp) -Går som en vanlig gammal 325:a, fast ägaren påstår 0.5bar i -laddtryck. Installerad mätare visar ingenting (ägaren påstår att slangen är "klämd" till mätaren) -Allmänt sliten (däck, bromsar, INREDNING) Samt att avgassystemet hänger ner och däcken tar i skärmkanterna. Och inte nog med det hade ägaren mage att jämföra den med "Hazze" på 2bar.nu s 325:a... Prisvärd?.. hmmm... ett vänligt råd bara Så här svarar ägaren: Ja du om du visste vad du skulle kolla på din jävla fjolla skulle du inte fråga mig fråger om den går i genom bes med turbon eller fråga mig vad en dump är,vad jag vet så var du ändå villig att erbjuda mig mindre pengar för den???? En ukunnig som dig ska inte säga något vad som är bra eller inte.... Och att jag jämmförde den med hazzes snackar du så jävla mycke skit din jävla snurunge det ända jag sa är om du vill ha en fet bil så får du köpa hazzes men om jag mins rätt så ville hazze ha ca 140000,och inte 40000. |
|
|
" "" """ """" """""" "" "" "" Snälla låt aldrig ///BMWPower bli som ZATZY |
|
| Varsågod för länken........tror aldrig han kommer få den såld....alla känner till den där bilen nu ....hehe | |
|
Den där bilen går sämre än en vanlig 325:a.... Det kan jag intyga. Dessutom så finns det ingen IC. Det hela är liksom inte genomtänkt. Hoppas bara att han inte lurar på den till nån stackars nybliven körkortsinnehavare som vill ha nått "coolt" Mvh Stefan_J BMW 325ix -87 |
|
|
Den där bilen går sämre än en vanlig 325:a.... Det kan jag intyga. Dessutom så finns det ingen IC. Det hela är liksom inte genomtänkt. Hoppas bara att han inte lurar på den till nån stackars nybliven körkortsinnehavare som vill ha nått "coolt" Mvh Stefan_J BMW 325ix -87 |
|
|
Hmm 140" har jag begärt det?? däremot så om nån vill bygga en fin e30 turbo så funderar jag på att sälja karossen utan motor om det finns intresse... Länk |
|
|
Det var faktiskt väldigt rolig läsning! Sorgligt bara att det finns sånna idioter som försöker lura på hederligt folk sån skit!! Tur för "bmwandy" att några visste vad det var för skit bil!! |
|
| ja den e rätt kul den där tråden....synd att dom låste den på Zatzy...men han finns nog här i bakgrunden oxå.... | |
|
Deejay: Billman ville ha 140K. Bygger man en E30 turbo med bra saker så är det en otroligt potent bil.. sen är Hazzes bil sjukt clean.. gillar den skarpt BMW 325 Turbo.... |
|
|
ekman ,dj hänvisade bara till ett inlägg som säljarn gjort på Zatzy... |
|
|
Hazze: Sålde inte du en motor till en kille runt Jönköping trakterna för ca 50k? Har för mig att han sade att det var du som var säljaren. Ingen burnout ingen mys, mycket burnout mycket mys! |
|
|
BushMen: nej det var inte min maskin som såldes,jag hjälpte jobbarpolaren sälja sin...min maskin såldes på hemmaplan. Länk |
|
|
Dahlberg:Tja vad kan man få för karossen?? Intresserade kan väll maila mig. Länk |
|
MIRRE75 |
BmwAndy: Det var rigtigt tråkigt att du var så sent på det, men jag sålde min turbokonverterade bmw som hade både ic, dump, programerbart sprut , breddad , 18" fälgar och desutom så var den kapabel till 12,58 på 402m,, Den sålde jag för en månad sedan för 43000:- A ja , man får vara vaken...synd! |
| 43k? Nästan så jag hade vart sugen :-) | |
|
Bäckis: Inga bilder på din busbil? //Ticco www.ticco.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.