|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Nu vet jag den riktiga anledningen till det höga priserna på BMW AUDI MERCEDES, det är för säljaren har varsin som förmånsbil. De ha satt priserna efter vilken bil de anställda får ha som tjänstebil. =))))) NON UNQUAM CEDE |
|
|
Ämnet glider iväg lite men på senaste släktträffen blev det en del snack och lystna blickar från männen på min bil. Att de själva åkte nya V***o och S**B som kostat mellan en halv gång till dubbelt så mycket var det ingen som reflekterade över. DE ville ha...men fick antagligen inte ;-))) Tror inte du behöver oroa dig för att bilen väcker avundsjuka...ingen som kommer reflektera över vad det är för bil. Estetiskt inte alls tilltalande men att den syns är ju ingen tvekan. Bra reklam med andra ord, men synd på bilen ;-) |
|
|
Läste att över hälften av alla BMW som säljs i det här landet är tjänstebilar, tyckte att detta var (positivt) anmärkningsvärt. Kilen; Bra idé att använda bilen optimalt tycker jag, men "Fitness as usual"?...ska du tona rutorna runt om, eller har det hänt grejer sen senast?... :-D ___ BMW CS #5221 |
|
|
Sani: jag är tjock du är ful jag kan banta vad skall du göra.. NON UNQUAM CEDE |
|
|
Gömma mig? (Börja träna på Aero?) :-) ___ BMW CS #5221 |
|
|
Fitness ass usual =)) NON UNQUAM CEDE |
|
|
själv anser jag ju att man komma i form på ett trevligare sätt än att träna på ett gym... horizontal-läge med tillhörande hål :-) kilen, Har du fått några riktigt positiva eller riktigt negativa utlåtanden om bilens utseende? // Erik ---- Hellre 4wd än Fwd! :-) |
|
|
Heinz_keller: de saker man kan göra med en kvinna efter tio år på gymet finns bara i en otränad mans drömmar. (det kallas muskelkontroll) =))) Bara positiva reaktioner på stripningen hitills... NON UNQUAM CEDE |
|
|
Hmmm,Heinz_keller!! kanske du ock jag ska börja träna fittnäs ---- Länk |
|
|
Jo, det har en pussytiv effekt på ragg-koefficienten... ___ BMW CS #5221 |
|
|
Rackarns, ja man kanske skulle börja träna då... även om det inte känns som man behöver det, varken för raggningen eller för fittnäsans skull :-)))) // Erik ---- Hellre 4wd än Fwd! :-) |
|
|
Speciellt bra om det syns att man har muskelkontroll=)))) NON UNQUAM CEDE |
|
|
känns som om tråden har gått ganska mycket offtopic :-) // Erik ---- Hellre 4wd än Fwd! :-) |
|
|
Säger du det... NON UNQUAM CEDE |
|
|
Brukar inte dom flesta trådar spåra ut ialla fall litegrann det är väl det som är charmen med ett forum. ---- Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.