|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Kolla in denna bilen Länk Ser ju väldigt fräsch ut för dom milen. | |
|
Måste ju säga att han är optimist avseende priset i alla fall! Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Ja men han hadde ju inte bråtto´m stod det väl. :-) |
|
|
Den må vara jättefin! Men faktum är att bilen har gått närmare 60 000 mil. Man betalar inte så mycket pengar för en sån långmilare. När det finns minst lika välskötta "långmilare" som gått 25 000 mil för 30 000-35 000kr. Så är det! =) För övrigt kan jag säga att min bil är till salu för 50 000kr. Jag har inte bråttom................. |
|
|
Ja normalt sett så skulle man kanske betala mellan 15-20 000 kr för en 535 med de milen. |
|
|
Det bästa i annonsen är ju ny motor sedan 42000mil.... och säljes pga: att jag inte kör så mycket... :-) optimist... |
|
|
En sak bevisar ju bilen iallafall. En BMW kan se fräsch ut efter 60.000mil:) Priset? Vem vill ens ha en bil med de milen? Inte jag iallafall. Vem som helst som åkar med i bilen, tror att bilen är helst slut. Dessutom berövar mätarställningen det lilla extra (om det nu finns mera) i en 535 E34. Att smälla på fina fälgar är ju alltid ett bra sätt att sälja en bil på. Speciellt med de som endast ser på skalet. Men fin ser den ju ut på bilden, men Milen måste ta ut sitt... |
|
-BeeMWe- |
1976 had en bmw 320 gått 76 000 mil (teknikens värld) |
| Min sambos far sålde nyligen sin Saab 9000 turbo -88. Den hade gått 75 000 mil. Såldes för 8000:-. Själv blev jag förvånad att det gick att sälja en bil som gått så långt. | |
|
Man undrar hur många ggr alla slitagedelar är bytt , tex bussningar stötdämpare , lager , mm mm..... Billy B-10 |
|
|
Förstår inte riktigt varför bilen fått nytt reg.nr...Enl. Bilregistret så togs bilen i bruk 1:a gången 02-01-10 och har nu körförbud... //S |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Fel skylt el fel bil :)) Ingen svensksåld bil från 1990 har S som första regbokstav. ///MVH Hasso Länk |
| :))))) tror ni inte att killen lever i drömvärld?????jag skulle inte köpa den bilen för ens 10 000kr hur fin än den är.på en bil som har rullat så långt slits inte bara motorn. | |
|
Hasso: Det är bilen på bilden som är till salu och den är svensksåld. Kollar man på dispenser så togs bilen i bruk 1989-08-22. Bilen måste varit avställd och sedan inte betalat registeravgiften och således tappat sitt gamla reg.nr. Så du hade fel! :DDDD //Stephan |
|
|
Och jag som trodde det var omöjligt att komma ifrån ett reg.nr. så länge inget skrotningsintyg är utfärdat. Man lär sålänge man lever.. |
|
|
Att bilen har S som första bokstav beror på att den varit till Frankrike några år och sedan inregistrerats i Sverige igen. |
|
Diezel |
hehe, ja, varför betala dom pengarna för en bil som gått 57000 mil... jag köpte en välvårdad BMW 535i AC Schnitzer stylad som hade gått 29000 mil för 18000:-... det tycker jag var en bra affär... BMW = Brings More Women |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Stephan: jag betvivlar inte detta, men i normala fall så har jag inte fel som vanligt :)) Men det är isåfall första gången jag hört talas om hur man kan få nytt nummer på en gammal bil. Kanske nått nytt för att få skyddad identitet även på bilar :)) ///MVH Hasso Länk |
|
Solly: Jag skulle gott och väl kunna betala 10000kr för bilen! Det är ju inga pengar att tala om men sedan så får man hålla tummarna att bilen inte går sönder naturligtvis... För 10000kr behöver man inte låtsas om vad som står på mätaren... :-) Mvh Jörgen |
|
|
Hasso: :DDD //S |
|
-Daniel- |
är inte det här som kallas smutskastning av annonsör? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.