AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
2.908

Hur skulle du vilja förbättra forumet?

Sida 3 av 3
Att kunna ta bort och editera sina egna inlägg är väldigt praktiskt och borde egentligen vara en självklarhet.

---
/// Olof

(FKA "Oakman")
Dela upp 3 serie forumet i två delar där E46 blir en egen del.
Det är alldeles för stort just nu.
Skulle vilja ha en avdelning där man pratar om återförsäljare hårt modererad, känner man sig missnöjd med en service så vore det kul att få veta och dela med sig.
när man gör en ny tråd borde det finnas en "droplist" med karossbeteckningar typ e30, e36 osv i varje modellbaserat forum, även så i trim, bilvård, stereo och styling forum (ungefär som i powerbörsen). Så i rubrikerna blir det då typ "[E30] Varför svansar bilen?" eller "[E39] Klimatorn vill inte fungera som den ska" osv.

"Även en 316 kan man ha kul med vintertid"
Skulle helt klart vilja ha lite mer funktioner här.

T.ex. så vore det bra om man kunde skicka PM till varandra och framför allt inte behöva visa sin e-mail adress. Har nämligen fått några spam om BMW annonser och photodefender.se och den e-mail jag har här visas bara på 2st forum varav det ena är autopower..

Vill ju inte bli raderad för att jag anger någon ej fungerande mailadress men det lutar nog åt att jag ändrar den..... :-(

// TD04

ra
976
rawsezx
Tesla Model X Long range Raven

1a. Edit funktion
1b. Om inte så borde man kunna förhandsgranska sitt medelande

2. Radera sina egna trådar

3. ta bort [Länk] tjafset och kanske skriva dit det 20 första
bokstäverna i adressen istället, så man ser vilken hemsida
som man ev. besöker.

4. Bättre sökfunktion

Sen så vill jag bara säga att detta forum har det mest mogna
och trevliga folk jag har träffat över internet (ta åt er!)
Har aldrig (vad jag kan minnas) öppnat en tråd här på autopower
som har blivit låst eller innehållit ren "pajkastning" ala zatzy...

//K

Jag vill bara visa en alternativ bild av scenariot.
Visa användare
1.438
300+
M3 Coupé -94
karossindelning (som patrik skrev innan) på forumet skulle ju förenkla lite!

skulle önska att sidan bara uppdateras när man önskar (refresh-knappen). nu laddas allt om från början helt plötsligt är man skummar runt bland trådarna i forumet...

mycket skönt att få ren text o slipa alla smileys o oönskade bilder!

mycket beröm till både d som jobbar här och till oss som skriver här. snyggt o innehållsrikt!

räknaren kan väl vara kvar? kan ju vara lite kul o se hur frekventa användarna är, man märker ju rätt snabbt om d e ngn som "poängskriver" utan att säga ngt vettigt.

M POWER- När du älskar att KÖRA!!!

Länk
Som Patrik sa en karossförtydligande skulle ge en bättre överblick när man tittar på rubrikerna i forumet. Det är ju bara att alla som startar en ny tråd börjar med att skriva t ex [E39]..bla bla bla?

// Lazze
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.