|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
| Om du fick välja en funktion eller någonslags modifiering av forumet vad skulle du då vilja göra? | |
| Bättre sökfunktion är det jag kommer på direkt.. | |
|
Jag skulle vilka kunna söka på andra grejer än forumet oxå. Lite grejer i uppdaterat listan som jag inte hittar... Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
|
Ta bort inläggs räknaren så kanske det inte blir nån "chat" i vissa trådar. |
|
|
Möjlighet att kunna editera sina inlägg! *Best Man Wins* Confucious say: Man who run behind car get exhausted. |
|
|
En automatisk stavningskontröll och sär skriv nings kontroll. /Erik |
|
|
Nyare look samt möjligheten att editera/radera sina inlägg. BMW 325 IMSA/CSL Boost by GT42 under konstruktion |
|
|
Nyare look samt möjligheten att editera/radera sina inlägg. BMW 325 IMSA/CSL Boost by GT42 under konstruktion |
|
-BeeMWe- |
Inläggsräknaren är bra, så slipper man kolla om någon svarat på ens inlägg. |
|
Menade inte den inläggsräknaren utan den som visar hur många inlägg en skribent har skrivit. Ser inte att denna fyller nån funktion då den endast uppmuntrar till en massa meningslösa inlägg. |
|
|
Byta inläggsräknaren mot poängfunktion liknande den som finns på www.idg.se E-forum. Det vill säga man sätter poäng på ett inlägg man tycker är toppen. Annars är det bra som det är :)) Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Editering av gamla inlägg är nog ingen bra funktion i ett sånthär forum. Det blir väldigt svårt att hänga med om tidigare inlägg ändras. Skriver man fel så är det ju bara att skriva ett inlägg där man rättar till felskrivningen. Tycker i övrigt att det här är bland dom bästa forumen. Inte en massa utrymmeskrävande bilder och smilys. Inläggsräknaren tycker jag är bra. Jag känner att jag litar mer på vad någon med 2000 inlägg säger än nån med 2. Tror inte att det är så många som bara kastar in inlägg för att få högre "status". Blir nog snarare tvärt om i sånna fall. ///Jesper |
|
|
Att editera ett inlägg man gjort har jag saknat flera gånger, någon föreslog en tidsbegränsning för hur länge man skulle kunna editera sitt inlägg det tyckte jag var ett bra förslag. www.bimmer.nu sidan för Bmwtokar! |
|
|
En upphottad sökfunktion skulle uppskattas annars tycker jag det är perfekt som det är. /Micke |
|
\\\M 325i ZENDER/// |
man kan editera..... |
|
Möjlighet att radera/redigera andras inlägg skulle vara toppen. :-) Mvh Jörgen |
|
|
Ang inläggsräknaren: Om jag skulle vara riktigt flitig under nån månad och komma upp i ett stort antal inlägg genom att sitta och hålla med och skriva nåt i stil med" håller med xx att det är troligen felet" .Skulle jag vara mer pålitlig som skribent då? Jag tycker att det finns en tendens av vissa "storkonsumenter" att bara slänga in ett inlägg i nästan varenda tråd .Detta tror jag kan avhjälpas till stor del genom att ta bort inläggsräknaren. |
|
-Daniel- |
håller helt med dig Jack Bauer |
|
Tror iofs inte att dom skriver bara för att få upp antalet inlägg. Och om dom nu skulle göra det så är det deras problem. \\\M 325i ZENDER/// > Vart hittar du editeringsfunktionen nånstans? ///Jesper |
|
|
Håller med J.Dredd.. Väldigt skönt att forumet är rent å fint, och inte fyllt med irriterande bilder å smileys! Annars så skulle ju sökfunktionen kunna förbättras som många andra redan påpekat. |
|
|
Om man kollar runt ett tag på Forumet och läser ett antal trådar så ser man att det finns ett antal skribenter som är inne i nästan varenda tråd. Om det inte beror på inläggsräknaren så vet jag inte vad det beror på? Oavsett vad så fattar jag inte vad den gör för nytta? Antalet inlägg har ju absolut inget med kunskap att göra! Om folk tror det så är dom snett ute, Nu får jag tillägga att detta självklart inte gäller alla som har många inlägg på sin räknare. Vissa av de flitigaste skribenterna här är ju en otroligt stor tillgång för forumet. Alternativet vore att skaffa en renodlat chat där man kan sitta och diskutera lite vad som helst eller på nåt sätt skilja mekartipps från de övriga inläggen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.