|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Viggo: Ta detta med en nypa ironi:-) Jag ställer upp närsomhelst!! varsomhelst, kan starta på 2:an från stillastående om du vill?? Tänk bara på hur dåligt du mådde förra gången, varför upprepa misstaget?? Mvh Nipply |
|
| Viggo: Och dessa körövningar, där förarens teknik fäller avgörandet, sker förstås på allmän väg? Förardueller skall ske på racerbanan. Allt annat är oseriöst. | |
|
Viggo: Duellerar gör man som bjoerck säger på racebana, den blåa m5an la inte ens märke till dig kan jag meddela, har kollat.... Mvh Asken |
|
|
Nipply,, du kör ganska bra för att vara i den åldern :)) Men en race utan regler förlorar du,,tro mig,,det e bättre att du är belåten tills vidare,,jag vill inte göra dig ledsen :) ,,för jag vet hur det känns:)) Vad för väg som ska köras på har vi inte talat om, bjoerck. |
|
|
Tror i närmare eftertanke inte det var dig jag körde ifrån? Det stämmer inte tidsmässigt...inte heller med färgen på min bil vilken är Carbonsvart. Så jag tänker heller inte därför ta äran ifrån den som nu körde ifrån dig (utan vetskap tydligen?) utan han får väl kliva fram själv... Att tävla på allmän väg kan väl självklart vara kul, men under begränsade former, dvs minimal risk att skada andra bilister och fotgängare. Utan regler??? Ja, om du börjar tacklas, och sprutar svart färg på min ruta innan start så vinner du nog. Men det är nog den ända chans du isåfall har (känner att detta urartat). Lite info för att du ska förstå förutsättningarna: 540-286 hk M5-400hk, samma kaross. Var istället stolt över din bil. Om jag ägde en Ferrari 348 Och jag blev ifrånkörd av en 550 Maranello så skulle jag köpa det. Tydligen inte du....? Mvh Nipply |
|
| Nipply: Visste du inte att viggo har en 20mm AKAN monterad i fronten på sin 540? Därför vill han inte att det skall vara regler vid tävlingen.... | |
| nu tar vi i lite grann tror jag Nipply,,bli inte arg ,,vi bara växlar ord :)) | |
| Ett race utan regler? Det verkar ju jätteintressant verkligen. Den som är mest dum i huvet vinner... | |
| 20 mm AKAN?? vad e det?? | |
| eller den som e mest finurlig, Anders S. | |
| Automatkanon | |
| flåt om jag lät lite brysk på tidigare inlägg,, jag lovar att ,,kör jag om en M5:a skall jag vara varsam,, bättre nu??? | |
|
Viggo: Ingen fara, tycker bara att du borde vara nöjd med din bil? Och tror heller inte att du på fullaste allvar menar att du kan/ska"smiska" om en M5 av nyare modell, vad gällande den äldre karossen så vet jag faktiskt inte? Blir jag någon gång (540is?) omkörd av en 540 som det viner och visslar om (kompressor)så kommer jag bara att le, och dra ner rutorna för att lyssna på sången man bjuds på :-) 540is:Har du några tips vad gällande sportsystem till min bil?? Nipply |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.