|
Sida 9 av 9
|
|
|---|---|
|
Hejsan jah har pratat med bmw i karlstad och dom har aldrig hört att det skulle vara några problem med deras navigation |
|
|
Givetvis är det så det "aldrig varit några problem eller att ingen har klagat förut". Det är ju alltid standardsvaret då man har problem med ngt. Jag minns bultarna som håller oljepumparna och en massa andra tillfällen. Sen KAN det ju vara så att vederbörande har så liten erfarenhet att han faktiskt talar sanning? Det är ju så att väldigt få bilar med Navi har sålts i Sverige, de allra flesta torde vara direktimporterade, som mina, t.ex. Notera mina uppgraderingar! Bosse J. Bosse J. BMW CS 185 H |
|
|
Jag har oxå pratat med BMW i Kristianstad och samma förvånande svar att det har dom aldrig hört något om. Han skulle undersöka saken så jag får ge han en vecka och se ifall han har ett bra svar på frågan. /Pulare |
|
|
Köpte den senaste 2006-1 navi skivan från navteq idag och den gör exakt samma som den gamla 2004-2 man kan undra vad dom gör för uppdateringar för oss i Sverige. Enligt Navteq så ska Danmark ha 100% täckning nu men resten av skandinavien är ej fullständig som man redan har märkt då jag på min hemort fortfarande inte har ett villaområde med som har funnits i ca: 10år. observera att detta område finns med på tomtoms kartor och även Vag bilarna har det med på sina skivor. Vad tusan håller Bmw och Navteq på med. /Pulare |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.