|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
club ice, om det nu heter så är ju bara 18 års gräns på...det kan väll vara ett alternativ? |
|
|
Det kan mycket väl vara ett alternativ. Men det är bara en nattclub eller finns det möjligheter till mat också? Välkommen till forumet också. Mvh Tobias |
|
|
club ice verkar bara vara en nattklubb för ungdomen. inga möjligheter till mat vad jag ser. kanske vi kan hitta på nån typ "bimmerabend" eller nåt i det slaget hemma hos nån, käkar mat o dricker i tysk anda å massa jäkla småtävlingar å sånt sen går vi ut o gör stan eller (om de hinns då)? (replica på kalles och pc-doktors bimmerabend mit öl tänkte jag) "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
|
detta dog som av. hallå, vad hände med er!? "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
| Har inte hunnit vara här inne pga jobbet! Kom hem nu från jobbet och ska upp kl 06:00 på en lördag... Känns lite jobbigt! Tur att man får sova på söndag i alla fall... | |
| Jag har haft fullt upp med att... sova... :-) | |
| Det hade jag tänkt att göra nu, kom hem från en pubrunda nyss! Natt på er. | |
| stensth: nyss kommit hem från puben...och klockan va ca 08.00 då du skrev inlägget....?!? aja...rock on baby..hahahah | |
|
i morgon, måndag måste vi nog samlas allihop vid denna tråd typ vid kl 19.00 så får vi diskutera igenom allt hur de blir osv "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
| Nu är klockan 19:02 ... | |
|
dåså, vad ska vi klubba för place o sånt? "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
|
Droskan? Balder? (Helst inte) skytten? vars????? "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
|
Jag gillar Droskan i förstahand och sedan Balder... Finns fler personer här? |
|
|
verkar slött! "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
| Mikko skulle försöka tasig till en dator till 19 tiden... men han verkar inte ha hunnit.. (?) | |
|
kanske inte, eller så försöker han väl logga in på bmwpower.nu =D "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
| Det verkar vara för kort tid att utannonsera något 20 timmar innan händelsen... | |
|
verkar som så!!! "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
| Snart så börjar motorjournalen... och sedan har trafikmagasinet ett test av nya bmw 530... så då lär ingen vara här... | |
|
BMW 318i power!: Japp, det blev lite sent faktiskt!=) 400nm undrar om det är någon som äter kinamat? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.