|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Eisenmann systemet kostade ca: 13.500:- för de båda bakre ljuddämparna. Underbart dovt ljud vid belastning och normal acceleration. I läge SPORT och fullgasacceleration låter den som en NASCAR racer! Mycket körning i tunnlar kan rekommenderas:) | |
| Här är en också,med 01-optik,fjäderbenstag,ferrita auspuff | |
|
Macc!! Är det du som heter Marcus och är ifrån Piteå? Nyfiken på din bil isåfall, såg den i "läsargalleriet". Vacker..... Nipply |
|
|
Hej, ytterligare en. M5 -01 Schnitzer S5 Sport f.d. Schnitzer demobil. |
|
|
Kul! Har du någon bild på din Schnitzer?? Nipply |
|
|
Nipply! Ska fota så snart det blir fin solig dag. Jerker |
|
|
Jerker: Gör gärna det! Ser med spänning fram emot bilder.. Trevlig Helg Nipply |
|
|
Nipply det stämmer bra. går väldigt sött.är super nöjd med den. ha en trevlig helg alla ! mvh "macc" |
|
P A Y |
Ännu en till M5 -00 som rullar uppe i Pajala, har just börjat montera motorvärmare till den. PAJALA POWER |
|
PAY: vad får du betala för MV ? /F 405HK i garaget 400 = BMW 5HK = Gilera Runner |
|
| här e en till ......me 19 racing dynamcs me dubbel kant och remus.. | |
Buspelle |
...och ytterligare en... |
P A Y |
M5fredde: "Defa" motorvärmare kostar ca 3800:-, det är till BMW V8, men man får modifiera elementet på vänster sida litegrann... Häls P A Y PAJALA POWER |
|
Jag har också en -99.Så ensam är du inte. 9*19 fram med 235-35 10*19 bak med 265-30 K&w ställbart runt om sänkt så mycket det går utan att det tar i. "Luft ska man ha i däcken inte i hjulhuset"/Ryssen |
|
|
och här är en till ! -99 som står hos ess för montering av kompressor /mats Berger M5 |
|
Gubbracer |
En till, -00 Lemans blå, svart läder.. |
|
Äntligen! Nu har jag fått hem den. En -01, silver med helsvart skinn. Jag har spanat in detta utmärkta forum en längre tid men det här är mitt första inlägg. Var och la på vinterdäcken igår. P A Y: Hur har det gått med motorvärmaren? Jag har köpt Defa grenlednings sats för att få värme i kupén till att börja med. Det är två st platt-värmare till motorn eller hur? |
|
|
Välkommen till forumet! Silver är en snygg färg, ganska ovanlig på E39 M5? Mycket nöje får man önska dig då! Nipply |
|
|
Hallå ja Imolaröd M5:a -99 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.