AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
3.816

"OM" det nu skulle bli en ny E38a så...

Sida 2 av 3
Scheckheft
Soki, visst den var också fin men saknar sportpaketet och 48 hk ;).

Mvh
Scheckheft
___
Länk
hehe ..

juste konturstolar ingår det i sportpaketet el?

Ny bild 29okt-
Länk
Den här färgkombinationen är oxå riktigt fin--> Länk

Ny bild 29okt-
Länk
Hallo

Soki och Scheckheft, ni plockar fram de perfekta E38'orna, man blir ruskigt sugen!
På tal om sportpaket till E38, vad ingår i det paketet?

// Lazze
Länk
Kan tillägga att WAN's E38 håller MYCKET hög villhafaktor!

// Lazze
Länk
Soki,

om du kör mycket kanske du ska överväga en diesel 730d eller 740d?

/Simon
Scheckheft
Hej
Lazze: i sportpaketet ingår bl a M-chassi, M- parallell fälgar, M-ratt, vita blinkers fram och bak, Sportstolar eller Konturstolar, kofångare och trösklar lackerade i bilens färg, träinredning i björk, Alcantara/nappa, Shadowline. Koden är 337. Bilen jag länkar till har allt detta men inte inredningen i alcantara/nappa. Som med allt annat vad det gäller BMW: ingen regel utan undantag.

WAN: inga bilder på din bil? Blev nyfiken

Mvh
Scheckheft
___
Länk
WA
2.343
WAN
BMW F01 760i-10 Individual Alpina 21,Dodge Viper 06
kommer bilder snart

simon_en:

Njo men sen är det väl skatten som kommer i klumpsumma BrRr undrar sen oxå om jag lyckas få en 740D såld lätt i detta trevliga land? =P

Glömde ju en grej, MÅSTE ha chromeline exeriört (Glänser mer) =)

Ny bild 29okt-
Länk
"undrar sen oxå om jag lyckas få en 740D såld lätt "

rättar mig själv,

undrar om jag får den såld överhuvetaget för att sälja en E38a är inte lätt om jag fattat rätt .=)

Ny bild 29okt-
Länk
Länk

Ny bild 29okt-
Länk
PJProPro-medlem
2.617
PJ
730d-2016
X2 M-Sport xDrive20d
Maserati QP Sport GTS

Tror att jag rusar iväg och säljer min till förmån för din länk Soki ;) Snacka om få ett ha begär !

Mvh. Patric

Min E32/38:a
Länk
BMWCS #4598
Den interiören var inte mycket att klaga på :O
Men telefonen brevid växelväljaren kanske inte var helt lyckat (?)

// Lazze
Länk
Scheckheft
Hej, bilen i fråga är dessutom kraftigt prissänkt. Har för mig att utgångspriset var 34 -35t Euro. Undrar om inte bilen kommer att bli ännu billigare om några veckor...

Mvh
Scheckheft
___
Länk
Scheckheft,

Dina specifikationär för sportpaketet stämmer, men rätta mig om jag har fel; var inte björkträinredning endast tillängligt genom Individual och olika Individualpaket?

MVH,
E38B12
Scheckheft,

har du någon ny kärra på G?

/Simon
Soki,

jag tror faktiskt att en 740d är mer lättsåld än en 740i pga den är udda och att det finns en kategori som har tillgång till billig diesel....

/Simon
Scheckheft
Hej
E38B12: det stämmer det här med björkträ och Individualpaket. Men tydligen fanns det med i Sportpaketet. Ibland blir jag så förvirrad av alla dessa paket ....

simon_en: nej, ingen ny bil på gång. Tror inte att det blir något förrän till våren. Att åka ner till Tyskland nu är ingen höjdare (väder). Har dessutom en gammal Opel som behöver omvårdnad just nu. Fast jag velar fortfarande: E38, E9, kanske E39? Nåja, har några månader till att fundera.

Mvh
Scheckheft
___
Länk
Du har det som jag Scheckheft får åka Opel...jag gör det jämt tyvärr i nuläget....dock sex burkar!

/Simon
Scheckheft
Hej
Angående 750 som Soki länkade till - nu ytterliggare prissänkt,
från 29t Euro till 25t. Ursprungspriset var, som jag nämnde tidigare, runt 34t. Snacka om prissänkning!
Länk

Mvh
Scheckheft
___
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.