|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Det borde det, men hur många modeller är med och vilka? Nån som vet? GT4=grand turismo på playstation2 hehe | |
|
Kolla här: Länk M3 E30 blir kul, längtar efter det där spelet... ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
Greenberg: Jag har sett många forum med den listan länkad. Det som komit fram då är att den listan är allt annat än vad som kommer att vara inkluderat i färdiga spelet. Den listan ser lite väl bra ut för att vara sant tycker jag. BMW kommer säkerligen vara representerade men frågan är i vilken utsträckning. Kan ju knappast bli sämre än GT3 iaf, där var endast 328iC med. Lite klent i mitt tycke. /Anton |
|
|
Damn! Jag som sett fram emot att trimma E34 och E30... Det har ju varit lite däligt med äldre icke japan bilar i de tidigare spelen, får hoppas att det blir lite ändring på det i 4:an iaf. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
Perkka |
Såg jag M1-an? Mvh Per www.ztreetghozt.com "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
|
2:a kvartalet 2004 :-(( Jag som planerat köpa det i julklapp till mej själv :-) För övrigt så om den där listan stämmer så lär det nog ta ett tag till innan vi ser GT 4 i hyllorna. // CB. Aldrig mer färre än sex cylindrar ! |
|
|
S***n nu måste jag ju köpa ett PS2 igen... Stämmer listan på bilar kommer man inte behöva något annat bilspel. /Wille |
|
|
WilleW; Har du sålt PS2:an!!? GT4 är ju helt underbart, dock har jag hört att ovanstående lista inte är äkta :( Här finns i a f lite schyssta skärmbilder: Länk Det senaste jag hörde på release-fronten var 6/1 eller 7/1 och att det skulle släppas en demo i december... Jens |
|
|
MrMarsupilami: GranTurismo3 var det enda som fick mig att behålla PS2'an så länge som jag gjorde, XBOX är bra mycket trevligare annars. Men det är ju helt klart att jag måste skaffa ett beggat PS2 när GT4 kommer... Hur är det att åka kommunalt då ;) /Wille |
|
|
WilleW; Antar att du klarade 100% på GT3 innan du sålde då? ;)) Har själv bara kommit upp i 86%. XBox är ju väldigt trevligt efter moddning och större hårddisk. Ska faktiskt hem till en kollega ikväll och lira XBox :D Annars blir det mest bilspel på PC nuförtiden, GPL slår ju allt i körkänsla och man vill ju vara inkörd på ringen till våren... Ang kommunaltrafiken så har man ju snart inte råd att ha bilen avställd om SL ska höja sina priser så mycket som de påstår... :( Jens |
|
|
96% tror jag jag hade, några sega långlopp och de flesta time attack hade jag kvar... /Wille |
|
|
Du fick guld på alla licenser alltså? Har endast fått guld på lättaste licensen... Till våren kommer ju HDD:n till PS2 också så då blir det lite mer spännande... Jens |
|
|
Jopp, alla guld. Om listan är fejk hoppas jag iallafall att de här bilarna är med i slutgiltiga spelet: BMW 2002 Race Car, BMW M1 Race Car 80, BMW M3 Evo III 90, BMW M6 635 CSi 84, BMW M3 GTR Race Car 01. Vore ju inte liite koolt! /Wille |
|
|
Håller helt med! Sen gör det inget om de tar med De Tomaso Pantera, DeLorean och Lamborghini Countach heller!! Sen skulle jag kunna tänka mig att ta en sväng på rallybanan med Ford RS200... Snacka om julafton! ps Guld på alla licenser!? Du är min idol :) Jens |
|
|
I början av feb -04 så ska gt4 komma =) sa dom i dag men det hinner väll ändras igen... |
|
Espen |
Jag har en film med bakom kulliserna på Gt4 så jag kan intyga att det blir visst en hel del nya bilar och även gamla! Om nån kan hjälpa mig att lägga upp den så kan ni få se själva! Mvh -Eppe- Born2XLR8 |
Espen |
Jag har hört 28/12... -Eppe- Born2XLR8 |
|
MrMarsupilami: Vad är GPL för spel? ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
V12 LeMans |
Jag hoppar in på ett bananskal . GPL står för Grand Prix Legends , dataspel som kom -98 tror jag Man kör , och allt vad det innebär , med F1-bilar från 1966 Ferrari ,Lotus , Brabham mm . Finns mycket att ladda ner på entusiastsidor på nätet , t ex uppdaterade bilar och fler racingbanor , bl a Anderstorp och Falkenberg . Hade varit kul med en ny version från Sierra (som gjort spelet) med F1-bilar från 70-talet med Ronnie Petersons Lotus 72 mm . |
|
*Espen* Det var det förra lanserings datumet. Hör med din spel butik, dom ska ha fått lite nya uppgifter |
|
Espen |
MNS_M3: Jag vill inte kolla, lever i min lilla värld där det kommer den 28/12 ;))) -Eppe- Born2XLR8 |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.