|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
-Daniel- |
aha då e jag me :) tror trailern räcker, för dom har säkert samlat det enda som va lite bra på trailern...för själva filmen är tråååååikg |
|
Däremot skulle det smaka med lite saltgurka, kan någon maila mig ett par?? :-) Jag är ingen raketforskare på datorer -Daniel- det erkänner jag, men att länka hela filmen fattar jag inte går. Fick mig ett gott skratt när du skrev, Nipply: "Du verkar inte så bevandrad när det gäller datorer...." snällt uttryckt. Nipply |
|
-Daniel- |
jag känner rätt många som vill att man ska maila dom en 700 meggs film m.m så jag trodde du låg på samma nivå sorry ;) det såg bara så ut när du sa att du ville se filmen men inte betala för den, men ursäkta för missförståndet |
|
Den som sa nåt om "Gone in 60 seconds". Den var väl i alla fall inspelad på 70 talet. Och dom som var med hade nog i alla fall vetskap om vad som skulle hända. I mina ögon så är i alla fall alla GIS filmerna skräp. Det bästa är extramatrialet. Där finns det några roliga sekvenser. MVH Morgan. |
|
| Ja, GiS börjar bli lite uttjatat. Det hade varit mer kul att se nån dra ifrån snuten med Svempas Slingshot II! | |
| Ekstramaterialet er det beste med filmene, og der kjøres det jo mest på bane. GIS4 dvd'en hadde vært like god om de fjernet hele "getaway..."-sekvensen. Bytat ut med mer film fra treff och banekjøring. | |
|
Kikade lite på prestanda igår och där förannonserade de att i nästa avsnitt kommer de att träffa folket bakom GIS-filmerna. Kan säga att JAG kommer i alla fall sitta bänkad då... Vetten(GIS 4) verkar vara med...mmm. Pratade med en kompis som oxå har en C5:a och han menade på att den förmodligen är kompressortrimmad el. dyl med tanke på hur fort den går upp i varv, kanske får förklaring nästa torsdag då. Ni som är så emot GIS filmerna får väl bojkotta det avsnittet..;) "Livet är billigt, det är extrautrustningen som kostar.." |
|
|
Tyckte extra materialet var roligare att se på än själva get away delen. //Roffa --- Min BMW - Länk |
|
| Biffen: dom fegar ju faktiskt rätt duktigt när det är andra bilar i vägen.. | |
|
Jag såg nåt på nyheterna igår i förbifarten. Och då talade dom om illegala race som var farliga. Och då visade dom ett flertal sekvenser ur GIS 3 & 4. Och jag tvivlar på att vi som gillar race och gärna vill ha fler lagliga race får ett bättre rykte. Jag gillar inte dessa filmer, och kommer troligtvis aldrig att göra det. MVH Morgan. |
|
|
Carpimp: Hmm, undrar om det kan vara så att du inte gillar filmerna eftersom du har sagt det ett antal ggr nu....upprepning.. Spelar ingen roll om de visar sekvenser ur GIS filmerna som avskräckande exempel för streetrace. Kan t.o.m, vara så att myndigheterna uppmärksammar att det finns ett behov som inte kan tryckas ner. Istället för olagliga och okontrollerade race så kanske de ser till att tillåta det, men då under ordnade förhållanden.. Tänkt på det? "Livet är billigt, det är extrautrustningen som kostar.." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.