|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Imola: Förra vintern hade jag inga större problem med framkommligheten dock ska det väl sägas det fanns dagar som jag tvekade.Stockholms snö röjningen är inte direkt kännda för att ligga i framkant om man säger så. Sen blir inte saken bättra att det är som julafton varje gång det kommer snö till stockholm oj oj har det snöat idag kanske inte kan hålla avstånd typ 3cm så vi ökar till 5cm det borde väl räcka. Men med vet och etiket bakom ratten så kan det funka bra mao kör som du hade ett ägg under foten=läge 1 sport läge ej inkopplat och inte testa LC:))) Men som sagt med ett bra vinterdäck funkar det bra jag körde med 225/45-17 Pirelli dubbfria enligt mig bra på snö men kanske inte de bästa på is..... Ser att du har utökat din bmw familj med ett perfekt vinter bil:)))annars kan du alltid ta din låga röda bil och ploga om du inte kommer fram med X5. mvh starre Ps. när får ja se biler på x5? |
|
|
Mosse: HAHAHAHAHAHAHAHA...nu fick jag världens jävla garv p.g.a. ditt fina inlägg om Fiaten ovanför..hahaha.. Själv kör jag volvo 740 Gle (glöm inte gle, de e viktigt, hahaha) Automat e de också..dricker fan i mig mer än M3:an...:) Jag var och hälsa på M3:an i garaget hos farsan idag..blir ju knäckt...hoppas vintern tar slut innan april nästa år... ///M3 |
|
|
Mosse: Mobbar du min Fiat.... Med all rätt trots 9200 mil och en ägare före mig så känner man sig som en pundare som skall ut och sno lastpallar eller koppartråd så fort man sätter sig i bilen....... Hur kan man bygga så dåliga bilar?????? Svår saknad efter min Land Rover Discovery. |
|
Perkka |
hahahahha www.ztreetghozt.com "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
|
starre: Tog några bilder snabbt bara för dig ;) Länk Länk Länk |
|
|
Imola: Bra bilder speciellt den med plågbilen och vintebilen :))) |
|
|
starre: Kommer bättre bilder till våren när vädret är bättre och bilarna är snyggare... |
|
|
Imola: Ursäkta stavningen det ska stå plogbilen Ha det bra Imola/starre |
|
|
Så där skulle jag vilja att min uppfart ser ut nångång. Bara en m5 E39 som saknas ;) Mvh Stefan_J BMW 325ix -87 |
|
|
Stefan_J: Fungerar inte för mig... Behöver automatlådor med tanke på mitt handikapp. |
|
| Groteskt fin m3a Imola :) Vågar man fråga hur det går ihop, m3 , X5 , pluggande? ;) | |
|
nja en vecka till får det blir innan d e dags o åka veteranare... men sen får vintern gärna gå RUSKIGT fort. så d kan åkas RUSKIGT fort=) M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
|
P3r: Det gör det inte... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.