|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Är det bara jasg som tycker att treserieforumet behöver delas upp i flera underforum? E30, E36, E46. Det har blivit en enda stor röra. Snälla fixa detta innan jag och kanske fler tröttnar. | |
| Tja. Om man bruker søkefunktionen? Flere av problemene og erfaringene beveger seg jo på tvers av modellene også. | |
|
Ja, jag håller med. Det är fruktansvärt rörigt... att dela på det som du säger vore nog ingen dum idé. /Niklas |
|
|
kanske det, men dela inte upp för en och varje modell, utan ta med t.ex e21, e30, e36 i en, och nyare i en annan, eller något i den stilen. sökfunktionen tycker jag inte alls om, den ska vara enklare att söka på flera ord samtidigt, kan inte alla "and" "or" "not" osv. BmW - enjoy! |
|
|
Alltid svårt att tillfredsställa alla... tex mig som har både E30 & E36. Skulle bli drygt att kolla på två ställen, eller oxå inte. Jag håller med om att det är rörigt, en uppdelning är nog att föredra även för min del. |
|
|
Ja det är väl klart! Man ska inte ha alla ägg i samma korg. :) Det är ett kanonforum detta. Dock behövs en kraftig uppdatering av funktionerna. Jämfört med Vb eller vad det heter så ligger detta forum ljusår efter, synd eftersom det är trevligt att surfa runt här. |
|
|
Player, instämmer att en uppdelning är att föredra. Jag tycker inte nödvändigtvis att de behöver delas upp i vars en del av forumet. Utan lägg ett alternativ där man väljer modellserie när man skapar tråden, så kan man filtrera tex trådar så de bara handlar om e46 tex. BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
wendtan, ditt förslag var helt okej, tror jag :D BmW - enjoy! |
|
|
Jag föreslår att man går efter forum.sweclockers.com lite. Det är ett vb-forum som är helt superbt. Eller iallafall innan det blev en facelift... Det bästa med det forumet är att om man håller muspekaren över tråden så ser man vad den innehåller! Skitbra. Slippa trycka på en tråd som verkar intressant och kanske kan svara och sedan inse att det inte alls var vad man trodde. En annan fråga är också varför det står "Nytt!" framför alla? Det är kanske ett i-landsproblem men jag stör mig lite på det. Annars är det här forumet ett av de trevligaste! Sökfunktionen som någon nämnde kunde bli lite bättre. Bara alla är kvar, man får svar och att "gemenskapen" finns kvar så bryr jag mig inte om hur det blir. |
|
Boppers_ |
jag tycker också att det ska delas upp |
Ivarsch |
Håller med.. att dela upp efter karosskod vore väldigt bra.. känns som man diskutterar lite olika saker när det finns E30 människor och sen E46 människor.. Viss skillnad.. o framförallt.. blir ju kanonrörigt! |
|
Håller med helt! Även om sökfunktionen är bra skulle det vara mycket enklare om man bara såg den modell man är intresserad av. Som många redan nämnt har det blivit väldigt rörigt. |
|
|
det skulle vara klockrent .. mycket enklare att hitta det man söker.. |
|
whywhy99 |
Delning vore super! Då jag själv endast är intresserad av e46 för tillfället. |
| Håller också med. Separata forum för e36 e46 osv | |
| håller också med ovanstående,men jag är däremot INTE intresserad av e46.. :0D | |
| Det är klart att det INTE skall delas upp!:) | |
|
Det är bättre om ALLA, när man postar en tråd anger i rubriken vilken modell tråden gäller! Då är det lättare att både använda sökfunktionen (som jag inte förstår hur man kan tycka är svåranvänd) och att navigera bland inläggen i forumlistan. Ett alternativ vore att man fick välja modellserie från en drop-meny i skriv nytt inlägg-sidan, som man väljer när man ska söka i BMW börsen.... Mvh, Kalle _____ Länk |
|
| Jag röstar på Kalles idé... | |
|
Kalle's idé är utmärkt.. bara folk börjar nyttja den i praktiken... mvh Sahlin |
|
|
Det ska i så fall vara idén med drop-menyn. Alternativet med att man ska skriva i rubriken vilken generation det gäller är bra och enkel men kommer ALDRIG att fungera i praktiken. Man måste tvingas välja vilken generation det handlar om. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.