|
Sida 3 av 7
|
|
|---|---|
|
BMW får nog se sig passerad till andraplats men det är endast en Ferrari F50 eller F40 som är det som konkurerrar bort en M3. Och eftersom man nog aldrig får råd att köra Ferrari så kommer det att bli många BMW framöver... Bilar jag ogillar starkt är japaner och amrikanare av alla dess slag, skulle aldrig kunna köpa nåt sånt... En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B! |
|
V12 LeMans |
Lamborghini-bilarna som tillverkades då Ferruccio Lamborghini fortfarande ägde Lamborghini . Ferrari med förgasarförsedda V12or ligger bra till . Samtliga ovanstående har motorljud som inte går av för hackor . Maserati Ghibli Cup som är konverterad till gatbruk (finns en vit sådan på www.carclassic.com ) (när pengarna inte har någon betydelse) |
|
glömde också ford GT40 Livet är ingenting för amatörer... |
|
| Det är merca som gäller för mig, men man ska ju inte utesluta att det kan bli en Scania R144 om jag får ett välbetalt kneg. King of the road säger jag bara... ;-) | |
|
Det är många, man är ju biltok inte BMW tok. Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
|
Suzuki escudo pikes Mercedes CLK GTR Ferrari F50 Mercedes S600L Biturbo SL55 AMG 760Li Laborguini Murcelago |
|
|
Finns ett gäng andra. Lotus, MG, Jaguar, TVR, Aston Martin, Maserati, Lancia Delta, mm. Men det blir troligen BMW i fortsättningen ändå. |
|
|
Mercedes (de flesta modeller, dock ej pimpmobiler, SUV eller MPV:s) Alfa romeo (för körglädje+känsla) Honda (motorer, driftsäkerhet) Audi (A4/S4 avant är snygga) Ferrari, porsche, lamborghini och så vidare är underbara bilar men jag tror aldrig att jag kommer äga någon av dem, och jag är inte SÅ mycket drömmare :) Mvh, Kalle _____ Länk |
|
Scheckheft |
Hej Om man får drömma en Mercedes CL, i svart, se denna Länk Mvh Scheckheft ___ Länk |
|
Då passar jag på att drömma mig bort också, en Porsche 993 Turbo S -98: Länk Mvh, /Wille |
|
|
En 996 GT3 -03 Skulle donera ena njuren och halva levern för en sån :) Jag får nöja mig med 968n så länge. //Marin |
|
|
Maserati 430 Bi-turbo, Ghibli, Shamal och Merak NSU RO-80 Mercedes 300SEL 6.3 Lancia Thema 8.32 Citroën SM och slutligen skulle en Porsche 914-6 sitta fint! /Johan -Mår dåligt utan M20- www.e30klubben.com |
|
|
Jag sörjer min Honda CRX 91:a V-tec, ocean blue..... Även om uppfarten är full med annat numera. Tur att den är såld till nån i Linköping, så att jag slipper se den här i Göteborg. Om jag fick välja fritt, och det inte var BMW, så hade jag valt... hm, nä, jag hade valt BMW i alla fall... En ny 330, coupé cabbe..... i nån nougatfärg, med cremefärgat läder och 18"fälgar. Jag blir alldeles hög när jag tänker på det! LindaW |
|
|
nya M5 M6 skyline gtr porsche 996tt paganini zonda lingenfelter 427tt corvette aldrig fel saknas bara några miljoner ;-) BMW FÖLJER INTE UTVECKLINGEN VI LEDER DEN. |
|
| Alfa Romeo är märket för mig efter BMW. Någon gång ska jag också äga en... Har testat några stycken och det är mycket körglada bilar, tyvärr något skraltiga. | |
|
En alfa med då bakhjulsdrift skulle man väl kunna äga någon gång som bruks/vardagsbil..T.ex Alfa 75 med sexa<<Sista riktiga Alfan enligt mitt sätt och se :) Drömbilar finns en hel del med några att räkna upp vore väl Lamborghini Miura,Countach. Mvh Janne. |
|
|
Alfa-Romeo... som nog framgår av mitt nick.... :) alfatok.... |
|
|
Tänkbara byten: Audi RS6 ( med chip 500 HK) BMW X5 4,6S M5 M3 Mercesedes Amg o Porsche skall aldrig räknas bort M5 (M6) på sommaren o X5 på vintern.... Om ekonomin håller i sig så kommer nog en eller två av dessa bilar häcka på uppfarten så småningom.. |
|
Perkka |
kilen: 500hk med ett chip? Vad har RS6 för effekt original? Mvh Per www.ztreetghozt.com "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
|
Jag skulle köra en Alfa Romeo 156 eller en Rover 75 om jag inte ägde BMW. Men nu snackar vi förstås sånt som är inom rimlighetens gräns. Jag har nog ingen drömbil för miljoner kronor, för det finns liksom inte på kartan. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.