|
Sida 2 av 7
|
|
|---|---|
|
jänkejärn, aston martin db7, bemmers av alla de slag, mercor (ej diesel) samt lite annat smått o gott "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
|
En Jaguar xj12 från 80-talet skulle vara fint o ha i samlingen :) /Erik |
|
|
Heltklart en Chevrolet Bel Air 2d -57. Helst med en 454BB. Tyvärr har man väl inte 300 000kr att hosta upp för en sådan klenod... :-( // Erik ---- No real power, just turbo shit! |
|
| Flåklypa: Säkerligen kommer Jaggan krångla men det gjorde även BMW:arna jag ägt. BMW har ett oförtjänt rykte som kvalitetsbil. De erfarenheter jag har av märket är att de inte är särskilt driftsäkra. | |
|
Følgende står vel ganske høyt bortsett fra BMW M3 og M5: Ferrari 360 og 355 Porsche 911 Turbo og boxter s Det meste fra Brabus Nissan Skyline Toyota Supra |
|
|
Har minnen från förr... En purfin Volvo 164E skulle sitta gött. Helst en 72:a då jag bara haft 73:or innan (se min profil). Just Volvo 164 var ju en klockren kombination, rak sexa och bakhjulsdrift Risken finns ju att man kommer ihåg alla negativa sidor hos sin bilkärlek om man köper en igen. Så jag drömmer glatt vidare och kommer inte att köpa 164 igen. ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Magnus M: Den ska väl vara blå i färgen eller? |
|
|
Har haft en ljusblå och en blågrön. Gillade nog den blågröna bättre. ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
nissan skyline,300zxtt toyota supra ferrari 355,360 modena porsche 996 turbo gt2,gt3 |
|
|
Lotus Esprit S4 eller V8... Lamborghini Countach går inte av för hackor & så får man inte glömma Koenigsegg heller ! Vill man ha något tillräckligt mkt så får man det tillslut, det handlar om inställning, vilja & hårt arbete. |
|
|
Audi RS6 Honda Acura integra Honda Acura NSX Mitsuibitshi (stavning?) EVO 6,7,8./ Eclipse / 3000GT Dahlbäcks Skoda Octavia RSR Chevrolet Camaro RS Sierra cossie som lekbil.. |
|
|
Alfa rome GTV6 och GTJ. Alla gammla grupp B rally bilar. Toyota supra. Livet är ingenting för amatörer... |
|
|
Aston Martin Vanquish, Lamborghini Diablo, Porsche GT3 samt även DB7 från Aston Martin. BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
Perkka |
Volvo och Saab :) Nämen Jagga, Ferrari 355, Lambo, Porsche 911 GT2, Supra MK4, Skyline, Vette Stingray (även C5), massor av BMW, AC Cobra mm mm... Även denna skulle sitta bra: Länk Lr kanske denna: Länk Mvh Per www.ztreetghozt.com "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
|
Bland de klart realistiska alternativen finns: MB S600/S500 W220, Bentley Turbo R eller kanske, kanske en Audi A8 4.2. Alla lagom inkörda och värdeminskade. :) Mvh Björn Länk |
|
|
BMW står ju främst. Men på en stark andraplats kommer faktiskt en japs, närmare bestämt Honda (helst NSX). Honda gör ju världens bästa motorer (enligt nåt test jag läste). Och det är väldigt trevliga bilar. Så är jag nog lite svag för Porsche. Men jag håller mig mest till BMW. MVH Morgan. |
|
|
Hmmmm.... bilar jag gillar... (ej inbördes ordning) Porsche 911, Boxster, 928... Ferrari 308 GTS, 348 Bentley Turbo R Alfa Romeo 156/156 Sportwagon Mercedes-Benz 124 (E), 107 (SL), 129 (SL) finns säkerligen fler... De bilar jag generellt inte faller för är väl t ex brittiska och japsare... i dagsläget... --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Jag gillar Mercedes-Benz, SAAB och Alfa efter BMW. Funderar faktiskt på en E-klas kombi eller 9-5 kombi som bruks bil till våren. Gillade Audi också tidigare, men de nya blir fulare och fulare så de suger just nu! Mvh Abbe |
|
|
Glömde att nämna det snyggaste japanarna har gjort Datsun 240Z. Livet är ingenting för amatörer... |
|
|
Tycker även att det klassiska Fiat linjerna i en VAZ 1500s är otroligt tilltalande. (Fråga först och du får många svar.) _______ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.