|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Eller är det så att man bara tröttnat (för att ha hängt här för mycket)? Dags att skaffa sig ett liv kanske. ;o) Ny bild 3okt- Länk | |
|
Har man följt med forumet några år så kan det förstås bli lite långtråkigt med de återkommande frågorna... -Vilken olja skall jag ha? -Hur mycket hästar får jag om jag... -Vilket däck/chip/luftfilter/avgassystem osv är bäst? -Hur monterar man en turbo? :) |
|
|
Skaffa ett liv! också.... :) |
|
Scheckheft |
Hej, det där går i perioder. Att webbplatsen i sig har blivit tråkigare tror jag inte. Beror nog mer på vilket humör man är på. Mvh Scheckheft ___ Länk |
|
Soki: Gör såhär: Besök inte siten på 3 dagar, sen får vi se vad som känns tråkigt :) BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Går i vågor, som allt annat här i livet :) Beror nog mycket på vad man har för bil också, ny bil eller bil med problem så blir AutoPower plötsligt mer intressant. // Lazze Länk |
|
|
För att citera ett gammalt ordspråk: "Man har inte roligare än man gör sig" Det stämmer väldigt bra. När man inte bryr sig om att skriva speciellt mycket, är forumet heller inte roligt. Är man däremot aktiv i några trådar blir forumet helt plötsligt mycket roligare. Till att börja med vill man skriva i en tråd man själv tycker är intressant. |
|
|
Soki: Tips: fundera på att köpa ny bil=helt plötsligt läser du inlägg som du aldrig hade läst annars. Vänta med att gå in på auto i 3-5dgr starta en ny tråd Livet är båt på ett hav det går upp och ner:)))) |
|
|
Ni har rätt.. tack jag blev lite rädd där.=))' ok jag ska först skaffa mig ett liv, sedan strunta iatt gå in här på 3-4dagar, sedan köpa ny bil (med problem) och därefter starta en ny tråd. =P Ny bild 3okt- Länk |
|
|
Glöm inte det viktigaste: bidra med fler roliga inlägg själv. My Bimmer is my mistress |
|
|
Tretretti: Det här var väl ett roligt inlägg? Ny bild 3okt- Länk |
|
| Autopower er høyst relevant, og det beste med siden er at forumet blir kontunierlig oppdatert. Sitter med denne siden foran meg på jobben nesten hele tiden. (He he). Iblant går jeg lei noen dager, spesielt når aktiviteten på forumet er låg! | |
|
Tja... Kanske inte tråkigare, men visst känns det som man läst allt 3 gånger. Fler inlägg typ "Har jag avlyssningsutrustning i bilen?" så blir det bra.. bättre. Men de gånger man faktiskt HAR problem med bilen så är det ovärderligt. Och ja Soki! Detta är ett kul inlägg... Två bilar är fler än en.. |
|
|
Känner lite som Soki, mycket beroende på avsaknad av egen BMW(surt) och att personangreppen ibland gått alldeles för långt. Synd då 99% av alla kan avhålla sig ifrån det. Får jag ett jobb och kan skaffa en vettig BMW eller Volvo(blir jag utfryst nu? :) ) Dock är detta forum underbart och levande i jämförelse med andra forum jag besökt. /Simon |
|
Njuren |
Sitter o läser autopower nästan 4 timmar efter jobbet varje dag.Lär mig jättemycket om alla bilar som finns =) Sticker emelanåt till internetcafet på lunchen med LOL Beroende BMW - i nöd och lust |
|
Soki, definitivt! Åsså tror jag att det är bra att hålla sig borta några dagar som flera föreslår. Det kan bli lite väl mycket av det goda ibland. My Bimmer is my mistress |
|
|
Har själv en lång "ta-det-lugnt-period" just nu. Som nybliven farsa finns det en hel del annat att lägga tiden på! Jag lovar... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------- Länk |
|
| Har man ingen BMW, eller funderingar på att skaffa en så blir det helt klart mindre intressant. Även om det fortfarande finns många intressant diskussioner. | |
sebbe_bmw |
Satt själv och funderade på det förut idag, jag tycker faktiskt att det har blivit lite tråkigt men det beror troligtvis på att man har vart inne varje dag i två år nu eller något.. Men det har allt blivit tråkigare sen siten bytte namn från BMWPower till det totalt värdelösa namnet Autopower, men visst kan det vara svårt att komma på ett nytt namn men något bättre borde väl finnas?! Bayerischepower eller något liknande som har med BMW och göra Sebbe |
| Känns som om hela namnhistorien är lite utagerad. Blir nog inte ett andra namnbyte. Jag går fortfarande in via bmwpower.nu av ren vana så det är ingen skillnad ;) | |
|
Att hålla sig bort är nog en bra ideé , trisst att det e så jävla svårt bara. =) Ny bild 3okt- Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.